رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد

شناسایی ۵۰ کشور هدف برای مقابله با تحریم‌ها

رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین ؛

آمریکا می خواهد ایران را وارد فضای افراطی گری کند

رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ مثلث افراطی متشکل از آمریکا ، رژیم صهیونیستی و عربستان را شکل داده که تا ایران را وارد فضای افراطی گری کند.
کد خبر: ۱۱۵۵۷۱۵
آمریکا می خواهد ایران را وارد فضای افراطی گری کند

به گزارش جام جم آنلاین حشمت الله فلاحت پیشه نماینده اسلام آباد غرب افزود: رئیس جمهور جدید آمریکا به دنبال جلوگیری از افول هژمونی این کشور در سال ۲۰۲۵ است و قصد دارد با بحران سازی در منطقه از جمله نظامی سازی برخی مناطق ، قراردادهای تسلیحاتی کلانی را منعقد کند ، در این میان عربستان نیز به دنبال فرار از دمکراسی و رژیم صهیونیستی در پی حفظ شرایط امنیتی برای عبری‌سازی سرزمین زمین‌های اشغالی است تا راهی برای توسعه اسرائیل پیدا کند لذا در چنین فضایی نباید در زمین آنها بازی کرده و وارد فضای افراطی‌ شویم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران برخلاف آمریکا هیچ گاه موضع افراطی‌گری در مناسبات بین‌المللی نداشته ضمن اینکه جمهوری اسلامی دغدغه توسعه کشور را همانطور که مردم خواستار آن هستند دنبال می کند و در تلاش است تا با دنیا سخن بگوید.

حشمت الله فلاحت پیشه با تاکید بر اینکه نباید در میدان افراطی گری دشمنان بازی کنیم افزود: پیام ما برای جهان صلح ، دوستی و تعامل است لذا پرهیزاز هر گونه اقدامی که می تواند دنیا و مردم کشور را بترساند مردود است.

وی با اشاره به اینکه ایران و آمریکا هیچگاه راهبردی برای جنگ با یکدیگر نداشته و نمی توانند داشته باشند گفت:جنگ با ایران تبدیل به یک جنگ منطقه ای خواهد شد که بازتاب فرا منطقه ای دارد و مدیریت آن از دست قدرت ها به دلیل شرایط خاص کشورخارج خواهد شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: از آنجایی که کانال دیپلماتیک بین ایران و امریکا مسدود است و در یک فضای رسانه ای مسئولان این کشور برای مخاطبین صحبت می کنند چنین الفاظی نشان می دهد که ترامپ در تلاش است جمع مخاطبین خود را در یک فضای رسانه ای قانع کند.

وی افزود:آقای ترامپ کسی است که با لفاظی های خود به فاصله یک ماه شخصی را که انسانی کودن می خواند ، انسانی بزرگ می داند و با او مذاکره می کند وبا لفظ خودش شاخص ها را بالا و پایین می کند اما در نهایت همه می دانند که وی ابزارهای لازم که در زمان بوش پسر وجود داشت را ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها