مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور گفت: از اواسط امروز (شنبه) در برخی از مناطق استان های اردبیل، گیلان و مازندران افزایش ابر همراه با رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی شده است.
کد خبر: ۱۱۵۲۰۲۵
بارش باران و کاهش دما در شمال کشور

به گزارش جام جم آنلاین، مسعود حقیقت روز شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: این وضعیت فردا در برخی از مناطق استان های گیلان، مازندارن، گلستان و ارتفاعات شرق البرز رخ خواهد داد و دما چهار تا 6 درجه خنک تر می شود. دریای خزر امروز و فردا نیز مواج است.

وی اظهار داشت: همچنین در مناطق شمال شرق و مناطقی از جنوب شرق و دامنه های جنوب البرز وزش باد شدید رخ خواهد داد که در منطقه زابل با خیزش گرد و خاک همراه است.

حقیقت ادامه داد: همچنین طی دو تا سه روز آینده در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان رگبار پراکنده همراه با رعد و برق پیش بینی شده است، همچنین فردا و پس فردا در جنوب غرب و پاره ای از نقاط غرب کشور خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد.

مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور اظهار داشت: سایر نقاط کشور در دو تا سه روز آینده آسمانی صاف و آفتابی خواهند داشت.

وضعیت هوای تهران / گرمترین و سردترین نقاط کشور

وی افزود: کمینه دمای امروز صبح تهران بین 24 تا 25 درجه بود ، و بیشینه دمای امروز به 40 خواهد رسید و فردا نیز در همین شرایط باقی خواهد ماند. بیشینه دمای دیروز پایتخت به 38 رسیده بود.

حقیقت گفت: امروز صبح ورزقان در استان آذربایجان شرقی و لاله زار در استان کرمان با 10 درجه سانتی گراد خنک ترین و دیروز آبادان، شوش، مهران و بستان با 50 درجه گرمترین نقاط کشور بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها