مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از حذف تدریجی خودرو پراید از سرویس مدارس پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۶۹
پراید از سرویس مدارس تهران حذف می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا علیرضا قنادان روز جمعه در جمع خبرنگاران گفت: پراید مبنای ارائه‌ خدمات در سال های گذشته بود و نمی توان به صورت آنی خدمات این خودرو را حذف کرد.
وی افزود: توافقاتی با آموزش و پرورش داشتیم که مقرر شد حذف پراید از سیستم سرویس مدارس پایتخت در یک روند 2 تا سه ساله انجام شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران همچنین از ساماندهی 20 تا 25 هزار راننده سرویس مدرسه برای سال جدید تحصیلی خبر داد.
به گفته وی، براساس ابلاغیه وزارت کشور تمامی پیمانکاران سرویس در سال تحصیلی پیش رو ملزم به ارائه‌ پروانه فعالیت خود از سوی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شدند.
قنادان اظهار داشت: متولی ساماندهی این امر در شهر تهران سازمان تاکسیرانی شهرداری است که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از فردا پیمانکاران و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر هماهنگی امور اداری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، تاکید کرد که از یک ماه دیگر فراخوان ثبت نام رانندگان سرویس مدارس نیز منتشر می‌شود.
به گفته قنادان، در ابلاغیه وزارت کشور در مورد سرویس مدارس مشخصا در یک بند به صورت واضح و صریح قید شده پیمانکاران و رانندگان بدون مجوز که در ناوگان سرویس مدارس کار می‌کنند مرتکب جرائم کیفری شده و می‌بایست تحت پیگیری قرار گیرند، به همین دلیل نظارت خود را در بعد ثبت نام و بعد از آن در مرحله‌ اجرا دو چندان خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: امسال نظارت سخت‌گیرانه‌تری در مورد سرویس مدارس انجام می‌ شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه در سال تحصیلی 97-96، 16 هزار خودرو در قالب سرویس مدرسه ساماندهی شدند، گفت: برخی از مدارس خارج از ضوابط با خودرو و پیمانکار غیرمجاز همکاری کردند که با توجه به ابلاغیه وزارت کشور پیش بینی می شود این مساله کاهش چشمگیری خواهد یافت.
قنادان خاطرنشان کرد: تلاش می شود امسال 20 تا 25 هزار خودرو در قالب سرویس مدرسه ساماندهی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها