با گذشت سه روز از ربوده شدن پسر 16 ماهه‌ای در حرم رضوی، پلیس مشهد هنوز نتوانسته زن و مرد کودک‌ ربا را دستگیر کند.
کد خبر: ۱۱۴۳۶۶۵
ادامه جستجو ها برای یافتن محمد پرهام +عکس

به گزارش جام‌جم، این پسر 16 ماهه به نام محمد پرهام همراه برادر 6 ساله‌اش محمد‌پارسا و والدینشان از شهر یزد برای زیارت به مشهد مقدس سفر کردند. آنها سی‌ام اردیبهشت امسال برای زیارت وارد صحن حرم رضوی شدند. پدر با پسر 6 ساله‌اش در صف نماز ایستاد و مادر همراه محمدپرهام در بخش زنان به صف ایستادند.

دقایقی نگذشته بود که پسر 16 ماهه کمی از مادر فاصله گرفت و دیگر خبری از او نشد‌. مادر ناگهان متوجه نبود فرزندش شد.

شوهرش را در جریان گم شدن او گذاشت. آنها شروع به جست‌وجو در اطراف حرم کردند که او را پیدا نکردند و بعد سراغ بخش واحد گمشدگان در حرم رفتند.

آنها زمانی که دوربین مداربسته محوطه حرم را بازبینی کردند متوجه شدندکه کودک ابتدا سمت یکی از خادمان رفته و بعد از آن مردی به آن خادم مراجعه کرده و چند لحظه‌ای با او حرف زده است. علاوه‌بر آن زن جوانی به آنها نزدیک شده و با تحویل گرفتن کودک رفته است.

زمانی که این خادم را یافتند به گفت‌وگو با او پرداختند که معلوم شد آن مرد به وی گفته زنی را دیده که در جست‌وجوی فرزند گمشده‌اش است و به نظر می‌رسد این کودک فرزند اوست. همان موقع آن زن سر رسیده و وی را تحویلش داده است. نمی‌دانسته کودک فرزند آن زن نیست. پدر کودک گمشده به پلیس آگاهی مشهد رفت و با طرح شکایتی ماجرا را خبر داد.

ماموران تحقیقات را آغاز کردند که معلوم شد آن زن و مرد با هم کودک را ربوده‌اند، چرا که ساعت 8 و 3 دقیقه آنها از باب الرضا با هم وارد صحن حرم رضوی شدند و بعد از ربودن کودک ساعت 8 و 10 دقیقه از باب الجواد خارج شده و با سوار شدن به خودرویی فرار کردند. با فاش شدن این کودک‌ربایی، ماموران تحقیقات برای یافتن آدم‌رباها و نجات کودک را آغاز کردند، اما با گذشت سه روز از این کودک‌ربایی هنوز تلاش‌‌هایشان بی‌نتیجه مانده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها