زن میانسال که متوجه شده بود شوهرش زن سوم گرفته دست به انتقامگیری عجیبی زد و جان او را گرفت.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۱۰
قتل به خاطر ازدواج سوم شوهر

به گزارش جام‌جم، ساعت 19 و34 دقیقه 28 فروردین امسال مردی با کلانتری 150تهرانسر تماس گرفت و خبر از تصادف عمدی داد.

ماموران با حضور در آنجا با مردی مصدوم رو‌به‌رو شدند. دو مرد همراهش بودند که می‌گفتند او را همسر دومش زیر گرفته و با خودروی پیکاب دو کابین سرقتی از او، متواری شده است. مصدوم در بیمارستان بستری شد و ماموران با تحقیق از دوستان او پی بردند آن مرد با همسرش اختلاف داشته و این زن خودروی، شوهرش ـ سیروس ـ را دزدیده و با همان خودرو او را زیر گرفته است.

یکی از دوستان مرد مصدوم ادامه داد: ما سه نفر در میاندوآب بودیم که متوجه شدیم خودروی سرقتی سیروس در نزدیکی خانه‌اش پیدا شده است. خودروی او توسط همسرش سرقت شده بود و سیروس حکم جلب او را گرفته بود. به تهران آمده و خود را به محل پارک خودرو در تهرانسر رساندیم. سیروس لاستیک را پنچر کرد و در خودروی دیگری منتظر ماندیم. وقتی همسرش آمد، سیروس خواست مانع فرارش شود که این زن دوستم را زیر گرفت.

تحقیقات ادامه داشت که معلوم شد مرد میانسال در بیمارستان فوت کرده است. این جنایت به بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد‌. پلیس درجست‌وجوی متهم زن بود که او 5 اردیبهشت امسال به کلانتری تهرانسر رفت و تسلیم شد. او در بازجویی اولیه مدعی بود با شوهرش اختلاف داشته و خودرو را از وی امانت گرفته است. قصد خروج از خانه دوستش را داشته که شوهرش سر رسیده و با زدن مشتی به کاپوت، بالای آن رفته تا خودرو را متوقف کندکه موفق نشده و با تکان خودرو پایین افتاده است.

متهم دیروز در جریان تحقیقات به بازپرس شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران گفت: من 15 سال قبل با سیروس ازدواج کردم و ثمره زندگی‌مان یک فرزند است. من همسر دوم او بودم. چهارم فروردین امسال خودرو را امانت گرفتم تا سفر بروم که شوهرم گفت سه‌روزه آن را پس بده که ناراحت شدم و با آن به سفر نرفتم. یک روز گوشی تلفن همراهی پیدا کرده و با بررسی آن متوجه شدم شوهرم زن سوم گرفته است. موضوع را به سیروس و همسر اولش گفتم و دعوا به راه افتاد. او هم سراغم آمد. خواستم محل را ترک کنم که خودش را روی کاپوت انداخت و این حادثه رخ داد.

متهم زن با قرارقانونی روانه بازداشتگاه پلیس اداره دهم آگاهی تهران شد و تحقیقات از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها