کاظم دلخوش عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:ملت ایران هر چه بخواهد همان است و مردم تاکید بر داشتن فن آوری هسته ای دارند.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۰۷
نماینده صومعه سرا در گفتگو با جام جم آنلاین: دنیا خود را در مقابل توان هسته ای ایران به خواب زده است

به گزارش جام جم آنلاین نماینده صومعه سرا به مناسب روز ملی فناوری هسته ای افزود: متاسفانه دنیا در مورد حق داشتن انرژی صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران خود را به خواب زده است.

وی تاکید کرد:رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها برحق مشروع وشرعی ایران درمورد داشتن فناوری هسته ای تاکید فرمودند ضمن اینکه اعلام کردند که به عنوان مسلمان شرعا مجاز به استفاده غیر مشروع از سلاح هسته ای نیستیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه سوخت های هسته ای به اقتصاد مولد کشور کمک می کند گفت: هم اکنون بسیاری از کشورهای همسایه ایران از انرژی هسته ای بهره مند هستند اما هرچند ایران در مجامع بین المللی صلح آمیز بودن فعالیت خود را اثبات کرده ولی شاهد سنگ اندازی های غرب درمقابل جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی افزود: غرب یک روز فناوری هسته ای و یک روز بحث موشکی ایران را مطرح می کند و این در شرایطی است که دفاع از کشور حق هر حکومت و ملتی محسوب می شود.

نماینده صومعه سرا تاکید کرد:ملت ما هر چه بخواهد همان است و ملت ایران تاکید بر داشتن فناوری هسته ای دارد و برای رسیدن به آن از دولت و حاکمیت حمایت کرده لذا ما هم به عنوان نمایندگان مجلس از خواسته های مردم حمایت می کنیم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها