تنها زمانی که دچار حادثه ای با اتومبیلتان می‌شوید، اهمیت آن را درک میکنید. پس قبل از آن که دیر بشود به فکر باشید.
کد خبر: ۱۱۲۷۰۳۱
بیمه شخص ثالث / چرا و چگونه؟!

وقتی شما خودرویی می خرید باید با قوانین آن هم آشنایی داشته باشید. بر اساس قانون، همه دارندگان وسایل نقلیه موظف به خرید بیمه شخص ثالث هستند.

اگر شما با ماشین دیگری تصادف کنید و مقصر حادثه باشید، خسارت های جانی ومالی وارد شده به شخص ثالث یعنی فرد یا افراد آسیب دیده، به عهده شما می‌باشد که شما در صورت خرید بیمه شخص ثالث، این خسارت ها را به شرکت بیمه واگذار می‌کنید.

قیمت بیمه وابسته به پارامترهای مختلفی است. این موارد تاثیرگذار در قیمت بیمه شامل نوع ماشین، سال ساخت، سال تخفیف و… می‌باشد.

اگر بیمه شخص ثالث نداشته باشیم چه می شود؟

- در صورتی که خودروی شما بیمه شخص ثالث نداشته باشد و توسط پلیس راهنمایی رانندگی متوقف شود، خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود.

در این حالت شما مجبورید علاوه بر خرید بیمه شخص ثالث، جریمه نداشتن آن در روزهای گذشته و همچنین هزینه پارکینگ را پرداخت کنید.

- در صورتی که در حادثه ای مقصر باشید تمام خسارت های وارد شده را باید خودتان پرداخت کنید.
تصور کنید اگر این خسارت ها بسیار شدید باشند و مثلا منجر به فوت فردی بشود، شما مجبور به پرداخت هزینه‌های بسیاری خواهید شد و تا زمان پرداخت آن زندانی می‌شوید. فاجعه ای بسیار پر هزینه و دردناک!



- همچنین اگر ماشینتان را بیمه شخص ثالث نکرده باشید، نمی توانید آن را بفروشید.

بیمه شخص ثالث، گران اما ضروری!

آمار تلفات جاده‌ ای در ایران نشان می دهد که سالانه حدود ۲۰ هزار نفر در سوانح رانندگی کشته می‌شوند.

عواملی مثل پایین بودن کیفیت بسیاری از خودروها، غیر استاندارد بودن بیشتر جاده های کشور و درصد بالای اشتباهات انسانی، امکان وقوع تصادفات رانندگی را در کشورمان بالا برده است.

با وجود این آمار و نرخ بسیار بالای دیه، به خصوص در ماه های حرام، داشتن بیمه شخص ثالث برای همه خودروها ضروری به نظر می‌آید اما از طرفی این را می دانیم که این بیمه بیمه ای تقریباً گران است و شما را وادار می کند در سال اول مبلغ نسبتا زیادی را برای آن پرداخت کنید ولی با این وجود، داشتن بیمه شخص ثالث قطعاً بهتر از نداشتن آن است و در حقیقت چاره ای جز خریدن آن نداریم!

از طرفی شرکت‌های بیمه فراوانی در کشورمان وجود دارند که بیمه شخص ثالث را با شرایط مختلف ارائه می‌دهند و ممکن است شما را برای خرید بیمه دچار تردید کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد خرید بیمه و روش های آن بیشتر بدانید...

شما بیمه شخص ثالث را از کی می خرید؟

آیا هنوز هم برای خرید بیمه، از خانه بیرون می آیید، چند ساعت و یا حتی چند روز برای انتخاب یکی از شرکت‌های بیمه و خرید آن وقت می‌گذارید؟ آیا می دانید راه بهتر و آسان تری هم برای خرید بیمه شخص ثالث وجود دارد؟

شرکت «ازکیـ» برای آسایش، راحتی و صرفه جویی شما ایجاد شده است و به شما کمک میکند این سوال را پاسخ بدهید که: از کی بیمه بخریم؟

استارت آپ «ازکیـ» به دنبال ایجاد تحولی در صنعت بیمه می‌باشد که هم به سود شرکت های بیمه و هم به سود مردم است.

یاشار ژاله دوست، بنیان‌گذار و مدیر عامل «ازکیـ» با بیان این مطلب که بهبود کیفیت محصول یا خدمات و کاهش قیمت آنها، می تواند موجب تحولات بزرگی در هر صنعتی گردد؛ تاکید کرد این امر همیشه به نفع کاربران و مشتریان خواهد بود.

شما می‌توانید به راحتی آب خوردن، و در کمترین زمان ممکن، بیمه شخص ثالث را برای خودروی خود بخرید.

ما روش کار را به شما توضیح خواهیم داد: به وب سایت «ازکیـ» به آدرس azki.com وارد شوید و در بخش بیمه شخص ثالث اطلاعات خودروی خود را وارد کنید و لیستی از قیمت ها را در شرکت های مختلف بیمه مشاهده کنید.

از آن جایی که قیمت بیمه شخص ثالث در شرکت های مختلف، تفاوت چندانی ندارد، عوامل دیگری مثل میزان رضایت مشتری، تعداد شعب، میزان توانگری و... قابل مشاهده است که به شما برای انتخاب یکی از این شرکت ها کمک می کند.

علاوه بر این می‌توانید از مشاوره‌های رایگان مشاوران «ازکیـ» استفاده کنید. در نهایت بیمه نامه مورد نظر خود را سفارش بدهید، خریداری کنید، و به صورت رایگان و سریع در آدرس دلخواهتان تحویل بگیرید.

پس قبل از اینکه پشت فرمان ماشین خود بنشینید، با «ازکیـ» بیمه شخص ثالث بخرید و با آرامش بیشتری رانندگی کنید.

منبع: سایت مقایسه و خرید آنلاین بیمه «ازکـیـ» (www.azki.com)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها