تازه عروس کینه‌ جو و پدرش برای سر به راه کردن داماد، خواهر وی را ربودند و او را ساعت‌ها در خانه‌شان شکنجه کردند.
کد خبر: ۱۱۱۸۶۱۴
انتقام عجیب عروس از خواهر شوهر

به گزارش جام‌جم، زمستان 95 دختر 18 ساله‌ای به نام سارا همراه پدر و برادرش با مراجعه به پلیس، از زن برادرش به نام پروانه و پدر وی شکایت کرد.

دختر جوان گفت: برادرم و همسرش دو سال است با هم ازدواج کرده‌اند و صاحب یک پسر چهارماهه هستند اما همسر برادرم قصد طلاق دارد. پروانه بارها از خانه برادرم قهر کرده و به خانه پدرش رفته است. آخرین بار پدر پروانه دخترش را به خانه برادرم آورد و آنها را با هم آشتی داد. دیروز پروانه از من خواست تا همراهش به خرید بروم. ما با هم به یکی از خیابان‌های شهریار رفتیم اما او به بهانه خرید از یک مجتمع تجاری تازه‌ساز، مرا سوار یک ماشین کرد. دقایقی بعد پدر او هم سوار ماشین شد و کنار راننده نشست. آنها مرا به سمت خارج شهر بردند. در بین راه که متوجه ماجرا شده بودم، گریه کردم و با التماس از آنها خواستم مرا رها کنند. اما پروانه و پدرش گفتند قصد دارند تا شب مرا در خانه‌شان نگه دارند و از این طریق برادرم را ادب کنند. آنها به‌خاطر کینه‌ای که از برادرم داشتند، مرا در خانه‌شان زندانی کردند و شکنجه دادند. حتی مرا کتک زدند و بینی‌ام را شکستند.

وقتی پزشکی قانونی آثار کبودی و ضرب و جرح روی بدن دختر جوان را تائید کرد، پروانه 17 ساله و پدرش بازداشت شدند.

پدر 40 ساله پروانه دیروز در حالی در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد که پروانه در دادگاه حضور نداشت.

در ابتدای جلسه سارا به تشریح شکایتش پرداخت. وی گفت: من هیچ مشکلی با زن‌ برادرم نداشتم. پروانه همیشه می‌گفت 17 سال دارد و در سن کم مادر شده است. او از این ماجرا ناراحت بود. به همین دلیل نقشه ربودن مرا کشید و آن را با پدرش اجرا کرد. وقتی برادرم متوجه ناپدید شدن من شده بود به پروانه و پدرش مشکوک شد و همان روز به خانه آنها آمد. آنجا بود که نجات پیدا کردم. آن موقع پسر برادرم، چهارماه داشت اما حالا یک سال و نیمه است و پروانه حتی یک‌بار هم به دیدنش نیامده است. من از او مراقبت می‌کنم و به خاطر او از گناه پروانه گذشت می‌کنم، ولی برای پدرش درخواست مجازات دارم.

سپس پدر پروانه که از زندان به دادگاه منتقل شده بود به دفاع پرداخت و منکر اتهام آدم‌ربایی شد. وی گفت: پروانه خواهر شوهرش را با خودش به شهرمان آورده بود. هیچ گونه آدم‌ ربایی صورت نگرفته و من و دخترم، سارا را شکنجه نکرده‌ایم.

وقتی وکیل پروانه روبه‌روی قضات ایستاد، گفت: موکلم زیر 18سال سن دارد و حرمت عملی را که مرتکب شده نمی‌دانسته است. از این‌رو برایش تقاضای تخفیف در مجازات دارم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها