مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان گفت: جسد نهمین کوهنورد مفقودی بعد از ۷ روز جستجو در اشترانکوه استان لرستان پیدا شد.
کد خبر: ۱۱۰۲۷۶۵
جسد آخرین کوهنورد مفقود شده در اشترانکوه پیدا شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، رضا آریایی از پیدا شدن جسد آخرین کوهنورد مفقود شده در اشترانکوه لرستان خبر داد و اظهار داشت: جسد نهمین و آخرین کوهنورد مفقود شده مشهدی در اشترانکوه استان لرستان به نام علی حسینی پیدا شد.

وی با اشاره به جان باختن 9 کوهنورد در حادثه سقوط بهمن در اشترانکوه افزود: نام این 9 کوهنورد جان باخته علیرضا عامری، مرتضی غلام پور، مجید زاده تراب، امان‌الله جوکار، ناصر اکبری، مهشید جان‌محمدی، اکرم حقانی، علی قاسم‌زاده و علی حسینی است و امیر تقی زاده، محمود فرنوش فر، حسن موسوی، سروش قادری، محسن اشرفی و سید رضا وحیدی 6 کوهنورد دیگری است که نجات یافتند.

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان با اشاره به 7 روز عملیات جستجو برای یافتن مفقودین گفت: پیکر 7 کوهنورد جان باخته مشهدی و یک کوهنورد جاباخته الیگودرزی روزهای قبل به شهرهایشان منتقل شد.

تیم کوهنوردی 14 نفره از مشهد به همراه یک کوهنورد از الیگودرز 9 روز قبل برای صعود به قلعه اشترانکوه لرستان عازم منطقه شدند که در مسیر صعود به قلعه براثر ریزش بهمن دچار حادثه شدند؛ این تیم 15 نفره در مسیر به چند دسته تقسیم می‌شوند.

3 کوهنورد به دلیل بیماری که پیدا می‌کنند به پناهگاه برگشته و 12 کوهنورد دیگر به مسیر خود ادامه می‌دهند و وقتی به تاریکی شب می‌خوردند دیگر راه برگشت نداشته و مسیر را ادامه داده که در این مسیر دچار حادثه شدند. از این تیم 15 نفره، 6 نفر سالم پیدا شدند و 9 نفر مفقود بود که در عملیاتی شش روزه جسد کوهنوردان مفقودی پیدا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها