مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) با بیان اینکه کارخانه ذوب آهن اصفهان با مازاد نیروی انسانی روبروست از اجرای طرحی خبر داد که براساس آن 4 هزار کارگر این کارخانه علاوه بر دریافت حقوق و مزایا خانه نشین می شوند.
کد خبر: ۱۱۰۲۴۵۰

خانه نشینی 4 هزار کارگر ذوب آهن اصفهان

به گزارش جام جم آنلاین،مرتضی لطفی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما ؛ تعداد کارگران فعال در ذوب اهن اصفهان را در سال 84 نزدیک به 9 هزار نفر برشمرد و از اینکه این تعداد در همان سال ها به 16 هزار نفر رسید ابراز تاسف کرد و گفت : این رویکرد هم در کاهش بهره وری و هم در تنگ شدن عرصه برای تولید تاثیر جدی داشته است.

وی مهم ترین معضل پیش روی برخی بنگاه های اقتصادی تحت پوشش شستا را مازاد نیروی انسانی دانست و گفت : شستا درنظر دارد در کنار اجرایی شدن برنامه های حمایتی از کارگران تعداد انها را کاهش دهد.

لطفی با تاکید بر اینکه امنیت شغلی کارگران به هیچ وجه در اجرای برنامه های اقتصادی شستا به خطر نمی افتد، افزود : تا اجرای این برنامه ها مدیران بنگاه ها تحت پوشش از جذب نیروی انسانی منع شده اند.

وی دیگر برنامه های اقتصادی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را فروش 57 بنگاه اقتصادی مقیاس کوچک و سوددهی محدود به ارزش 1000 میلیارد تومان دانست و خاطر نشان کرد : با اجرای این طرح ها هیچ خسارتی به کارگران وارد نمی شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها