با اینکه بقایای کشتی تایتانیک در اعماق آب های اقیانوس اطلس شمالی مدفون شده است ، افرادی وجود دارند که آرزو می کنند ای کاش می توانستند اقامت در این کشتی را تجربه کنند، هرچند که اگر در واقعیت به این آرزو می رسیدند چه بسا آنها هم همراه دیگر قربانیان نخستین سفر این کشتی در اعماق اقیانوس مدفون می شدند . با این حال، ایرلند این امکان را برای اینگونه علاقه‌مندان فراهم کرده است.
کد خبر: ۱۱۰۱۹۹۸
تجربه اقامت در کشتی تایتانیک + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کجارو، بیش از ۱۰۰ سال از غرق شدن کشتی تایتانیک در اقیانوس اطلس گذشته و در ۲۰ سال پیش فیلم تایتانیک با بازی لئوناردو دیکاپریو و کیت وینسلت قلب‌ تماشاگران را تسخیر کرد. اکنون کسانی که به دنبال تجربه اقامت در این کشتی بودند می توانند آن را در هتل جدید بلفاست ایرلند پیدا کنند. این هتل سعی می‌کند تجربه زندگی در کشتی تایتانیک را برای شما شبیه سازی کند.

این هتل دقیقا در مکان دفتر هارلند اند ولف (جایی که کشتی تایتنیک طراحی و ساخته شده) قرار دارد. برای ساخت هتل تایتانیک بلفاست تقریبا ۲ سال زمان و ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

این هتل به طور رسمی امسال شروع به کار کرده و اولین تصاویر آن منتشر شده است. این هتل ۱۱۹ اتاق برای پذیرایی از مهمان‌ها دارد.

این اتاق‌ها در انبار‌های ساختمان اصلی و با الگو گرفتن از دکوراسیون اتاق‌های کشتی تایتانیک طراحی و ساخته شده‌ است.

هزینه این اتاق‌ها از ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. که این میزان هزینه‌ برای تجربه بخشیدن به قسمتی از حوادث تاریخی، بسیار مناسب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها