رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد:

حضور پلیس در ۱۰۰ گردنه برف خیز

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از آماده باش صددرصدی پلیس در ۲۹ استان و ۱۰۰ گردنه برف‌گیر کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۶۵۱
حضور پلیس در ۱۰۰ گردنه برف خیز

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سردار تقی مهری در رزمایش طرح زمستانه پلیس گفت: امروز طرح زمستانه پلیس راهور با اجرای این رزمایش آغاز شد؛ طرحی که تا ۲۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت و هدف از آن برقراری نظم و انضباط ترافیکی و امداد و نجات و خدمت‌رسانی به تمامی کاربران ترافیک است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا افزود: پلیس در ۲۹ استان برف‌گیر حضور خواهد داشت. همکاران من در محورهای تمامی این استان‌ها در آماده‌باش خواهند بود، ضمن اینکه ۱۰۰ گردنه برف‌گیر شناسایی شده که عوامل پلیس و دیگر دستگاه‌های خدماتی و امدادی به شکل ویژه در آن مستقر خواهند بود.

وی ادامه داد: برخی از شهرها نیز جزو شهرهای برف‌گیر محسوب شده و باید تدابیر ترافیکی در آن اتخاذ شود.

سردار مهری با اشاره به شهرهای برف خیز نیز گفت: علاوه بر جاده‌ها، شهرهایی که برف‌گیر هستند نیز طرح ترافیکی ویژه زمستانه را خواهند داشت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه سرعت و سبقت غیرمجاز دو خط قرمز پلیس در اجرای طرح ترافیکی زمستانی است، گفت: آمارهای ما در سال گذشته نشان می‌دهد که ۳۷ درصد از جانباختگانی که در طرح زمستانی پارسال فوت شدند، به علت سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به کاهش جانباختگان حوادث رانندگی در طرح زمستانه گفت: حدود ۷ درصدی جانباختگان طرح زمستانی سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ کاهش داشته است؛ اگرچه حتی یک کشته برای ما زیاد است و ما به دنبال کاهش تلفات هستیم البته همه باید دست به دست هم دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها