رئیس سازمان امداد و نجات به تشریح امدادرسانی در برف و کولاک ۱۲ استان کشور و همچنین پوشش امدادی گرد و غبار در یک استان پرداخت.
کد خبر: ۱۱۰۰۷۴۳
رهاسازی  ۱۰۰۸ خودروی گرفتار در برف در ۱۲ استان

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، مرتضی سلیمی با اشاره به عملیات برف و کولاک از 15 الی 18 آذر تا ساعت 6 صبح اظهار داشت: 12 استان (آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، سمنان، زنجان، قزوین، کردستان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان متاثر برف و کولاک شدند که در 46 محور و روستا امدادرسانی صورت پذیرفت.

وی با اشاره به 7 هزار 488 نفر حادثه دیده که تحت امدادرسانی قرار گرفتند، به 397 نفر که اسکان اضطراری یافتند، گریزی زد و گفت: همچنین 8 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و 1008 خودرو از برف رهاسازی شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به توزیع 500 تخته پتو توسط 104 تیم امدادی از ادامه امدادرسانی در آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و گیلان خبر داد.

سلیمی همچنین به پوشش امدادی گرد و غبار طی 48 ساعت گذشته نیز گریزی زد و گفت: استان خوزستان با 5 شهرستان آبادان، خرمشهر، شوشتر، دشت آزادگان و گتوند متاثر از گرد و غبار بودند که 11 تیم امدادی بالغ بر 7400 ماسک بین افراد توزیع کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها