زن میانسال برای گرفتن طلاق شوهرش را فردی معتاد جلوه داد و با بستری‌کردن اجباری او در کمپ ترک اعتیاد، زمینه طلاقش را فراهم کرد. او در جلسه دادگاه خود را بی‌گناه دانست و منکر ربودن شوهرش شد.
کد خبر: ۱۰۹۹۳۵۵
ربودن شوهر برای طلاق

به گزارش جام‌جم، خرداد 94 مردی با مراجعه به آگاهی پایتخت از ناپدید شدن ناگهانی پسرش خبر داد و گفت: «پسرم وحید کارمند فرودگاه است و دو فرزند دارد. او از چند روز پیش ناپدید شده و هیچ تماسی با ما نگرفته است. وقتی سراغش را از همسرش ناهید گرفتیم گفت وحید از خانه بیرون رفته اما برنگشته است. آنها با هم اختلاف دارند و چند بار کارشان به دادگاه خانواده هم کشیده است.» با ثبت این شکایت، کارآگاهان به ناهید مشکوک شدند و تحقیقات خود را درباره او آغاز کردند. آنها متوجه شدند ناهید و وحید چند سال پیش با هم ازدواج کردند و دو فرزند دارند، اما اختلافات شخصی باعث شد ناهید درخواست طلاق بدهد. او چند بار به دادگاه خانواده رفت اما چون نتوانست دلیلی قانع‌کننده برای جدایی بیاورد، تصمیم گرفت شوهرش را فردی معتاد جلوه دهد و با استفاده از گواهی ترک اعتیاد، زمینه طلاقش را مهیا کند. با اطلاع پلیس از این ماجرا، ناهید به کلانتری احضار شد و گفت: «11 روز پیش به کمپ ترک اعتیاد زنگ زدم و آنها وحید را با خود بردند.»

ماموران بسرعت به کمپ مراجعه و وحید را آزاد کردند. او نیز از همسرش و مدیر کمپ شکایت کرد و مدعی آدم‌ربایی شد. پس از بازداشت مدیر کمپ، کیفرخواست پرونده صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. صبح دیروز وحید گفت: «من کارمند فرودگاه هستم و به هیچ عنوان اعتیاد ندارم. روز حادثه در خانه بودم که ناگهان چهار مرد وارد شدند و مرا به زور سوار ماشین کردند و به کمپ بردند. 11 روز به اجبار آنجا ماندم و هرچه تلاش کردم نتوانستم خودم را نجات دهم تا این‌که ماموران آمدند و آزادم کردند. من از همسرم و مدیر کمپ به جرم آدم‌ربایی شکایت دارم.»

سپس ناهید با اظهار بی‌گناهی، گفت: «من مرتکب آدم‌ربایی نشدم. شوهرم به موادمخدر اعتیاد داشت و هر چه اصرار کردم ترک کند فایده‌ای نداشت. چند بار برای گرفتن طلاق به دادگاه مراجعه کردم اما فایده‌ای نداشت. روز حادثه هم به کمپ زنگ زدم و آنها وحید را با خود بردند. هدفم ترک دادن او بود.»

مدیر کمپ هم گفت: «خانواده شاکی به کمپ زنگ زدند و من کارمندانم را به خانه‌شان فرستادم. شاکی هم با رضایت خودش به کمپ آمد و هیچ زوری در کار نبود.» در پایان دادگاه، قضات اتهام آدم‌ربایی را به هر دو متهم تفهیم کردند و برای صدور حکم وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها