فرمانده کل سپاه در جمع بسیجیان تهران:

عمده پیروزی‌های جبهه مقاومت بر عهده بسیج بود

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج در همه عرصه ها نقش تعیین کننده ایفا کرده و فشارها را به جان خریده و نتیجه اش نصرتهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۹۷۴۰۳
عمده پیروزی‌های جبهه مقاومت بر عهده بسیج بود

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری طی سخنانی در گردهمایی بزرگ بسیجیان تهران که در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه سرعت تحقق وعده های انقلاب اسلامی اخیرا بیشتر شده است، اظهار داشت: بسیج در همه عرصه ها نقش تعیین کننده ایفا کرده و فشارها را به جان خریده و نتیجه اش نصرتهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بسیجیان توقعی از انقلاب و نظام ندارند برخلاف عده ای که خودشان را طلبکار نظام می‌دانند، بسیجیان خودشان را بدهکار نظام می‌دانند.

سردار جعفری مردم و بسیج را بزرگترین نعمت انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: باید قدر بسیج را بدانیم و برای نقش آفرینی هرچه موثرتر آن در صحنه های انقلاب تلاش کنیم.

فرمانده سپاه خاطرنشان کرد: دشمن بعد از جنگ، انقلاب را رها نکرد و در عرصه های اقتصادی و فرهنگی‌ و اجتماعی با همراهی مخالفان داخلی و دشمنان خارجی بر نظام فشار آوردند.

جعفری با اشاره به نقش سپاه و بسیج در امدادرسانی به زلزله‌زدگان غرب کشور گفت: اگر کمک‌های مردمی در قالب ۳۱ سپاه استانی و بسیج صورت نگرفته بود، الان معلوم‌ نبود وضعیت زلزله زدگان عرب کشور در چه وضعی باشد.

وی همچنین تصریح کرد: نقش تعیین کننده دیگر بسیج، کمک به جبهه مقاومت منطقه در قالب مدافعین حرم بود و افتخار سپاه تهران این است که اولین گردان فاتحین برای دفاع از حرم سوریه را تشکیل داد و فقط در تهران است که تیپ فاتحین داریم.

فرمانده سپاه اظهار داشت: نقش عمده پیروزی‌های جبهه مقاومت بر عهده بسیج بود و تجربه بسیج به دیگر کشورها هم منتقل شده است.

جعفری ادامه داد: بسیج الگوی مقاومت ملت‌های منطقه مثل حزب‌الله لبنان و صدهزار نیروی مردمی آموزش دیده و لشکر عظیم حشدالشعبی عراق است و در یمن و دیگر کشورها هم همینطور بوده و تجربیات انتقال یافته است.

وی با بیان اینکه امروز فرمان امام مبنی بر تشکیل بسیج جهانی اسلام محقق شده است، گفت: امام فرموده بود باید هسته های مقاومت در کشورهای اسلامی شکل بگیرد. امروز هسته‌های مقاومت مسلحانه در کشورهای منطقه ایجاد شده و در دیگر کشورها میز حلقه های کوچک مقاومت شکل گرفته و در آینده نزدیک تاثیرگزاری آنها را می‌بینیم.

فرمانده سپاه اظهار داشت: جنگ ما جنگ عقیده است و جغرافیا و مرز نمی‌شناسد و دیدیم که در سوریه از کشورهای مسلمان برای مقابله با دشمن داوطلبانت حضور پیدا کردند.

جعفری هرجا و در هر بحران و هر معضل بزرگ اجتماعی، نیروهای بزرگ مردمی به درستی سازماندهی شدند و در صحنه حضور یافتند، آن بحران حل شد حتی اگر جنگ جهانی باشد.

وی تصریح کرد: جنگ سوریه واقعا یک جنگ جهانی است و ابرقدرت‌ها در آن نقش دارند که به شکست استکبار انجامید.

فرمانده سپاه گفت: دولتمردان باید بدانند حل معضلات بزرگ اجتماعی و اقتصادی در کشور بدون حضور مردم و بسیج ممکن نیست.

جعفری خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج برای حضور در صحنه های مختلف درجهت حل معضلات اجتماعی اعلام آمادگی کرده و دولتمردان نیز باید شکرگزار نعمت بسیج باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها