سخنگوی ستاد اربعین تاکید کرد:

اخذ ویزای عراق فقط از دفاتر معتبر زیارتی

رئیس پلیس صدور گذرنامه ناجا خبر داد:

تمدید صدور و دریافت ویزای عراق تا فردا

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا گفت: روند صدور ویزا تا فردا سه‌شنبه تمدیدشده است.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۸۳
تمدید صدور و دریافت ویزای عراق تا فردا
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ مجید صمدی به روند صدور روزانه گذرنامه اشاره کرد و اظهار داشت: از چند هفته گذشته سازوکار صدور یک‌روزه گذرنامه را تدارک دیده بودیم و کسانی که مدارک خود را به پلیس گذرنامه تحویل دادند، گذرنامه‌شان یک‌روزه صادر می‌شد.
وی ادامه داد: ظرف یک ماه اخیر یک‌میلیون گذرنامه صادرشده است؛ بخش عمده این آمار مربوط به گذرنامه‌هایی است که مردم ابتدابه‌ساکن برای دریافت آن اقدام کردند.
صمدی با اشاره به مدیریت صحیح سفر از سوی مردم در اربعین ۹۶ گفت: از روز گذشته روند بازگشت زوار آغازشده است؛ خاصه از صبح امروز بازگشت زائران عزیز شدت بیشتری گرفته است و خروج زائرین اربعین رو به کاهش است.
وی تصریح کرد: بارها اعلام کرده‌ایم که زوار برای خروج باید ویزای کشور مقابل را همراه داشته باشند؛ اما عده‌ای با تصور اینکه شاید در مرز ویزای خود را اخذ کنند، به مرزها مراجعه کرده بودند.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا گفت: کسانیکه پاسپورت بدون ویزا داشته‌اند، در مرز مهران این سازوکار فراهم است که در صورت تمایل به دفتر کنسولی ایلام مراجعه کنند و اقدام به دریافت ویزا کنند و از همان دفاتر گذرنامه‌های خود را دریافت کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها