رئیس پلیس راه راهور ناجا جزییات جدید واژگونی اتوبوس ولوو در محور سوادکوه را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۷۷
آخرین جزییات واژگونی اتوبوس در سوادکوه +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سردار محمدحسین حمیدی گفت: حوالی ساعت ۱۸.۵۱ یکشنبه در محور سوادکوه محدوده پیچ دو گل یک دستگاه اتوبوس ولوو مدل ۸۱ به دلیل نامعلومی از کنترل راننده خارج شد و حدود یک کیلومتر را بدون ترمز طی کرده و پس از آن با برخورد با سواری هیوندا با دیواره مسیر برخورد کرده و واژگون می شود.

وی افزود: برابر اطلاعات سامانه سپهتن پلیس راه سرعت اتوبوس در لحظه برخورد ۱۰۹ کیلومتر در ساعت بوده که این سرعت بیش از سرعت مجاز در محل حادثه بوده است که این امر نشان می دهد به دلیل سرعت زیاد کنترل اتوبوس از دست راننده خارج شده است.

سردار حمیدی افزود: برابر گزارشات سامانه سپهتن پلیس راه، ساعت رانندگی راننده اتوبوس هم که هم اکنون زنده است مجاز بوده و صورت وضعیت مسافر آن نیز مشکل نداشته است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به اینکه در این حادثه ۱۳ نفر کشته و ۱۸ نفر مجروح شدند، افزود: تیم ویژه پلیس راه هم اکنون در حال بررسی علت این حادثه است و جزییات بیشتر این حادثه به زودی منتشر خواهد شد.

سردار حمیدی گفت: اتوبوس ولوو متعلق به تعاونی سیر و سفر با ۳۰ مسافر بود که از تهران به سمت گنبد در حال حرکت بود که دچار حادثه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها