وزیر اطلاعات گفت: امسال وضعیت خدمات رسانی به زائران امام حسین(ع) از 2 گذرگاه شلمچه و چذابه نسبت به پارسال بسیار مناسب تر است.
کد خبر: ۱۰۹۰۲۵۱
وزیر اطلاعات: وضعیت اعزام زائران اربعین حسینی امسال بسیار مناسب تر است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام سید محمود علوی روز شنبه در حاشیه بازدید از گذرگاه چذابه اظهار کرد: حرکت سر از پا نشناخته و شیفته زائران ابا عبدالله الحسین(ع) که با عشقی وصف نشدنی به سمت زیارت حرم محبوبشان در حال حرکت هستند شرایط خاصی را رقم زده که دلها را به سوی حرم آن حضرت سوق می دهد.

وی افزود: در چند سالی که از مرزهای چذابه و شلمچه دیدن کرده ایم هر سال شاهد بهبود خدمت رسانی به زائران و انجام امور اداری مناسب بوده ایم.

وزیر اطلاعات اظهار کرد: سرعت عمل، دقت در عمل و حل مشکلات و گرفتاری ها در بخش های خدمات و حمل و نقل به شکل محسوسی در این 2 مرز تغییر یافته و بهتر شده است.

وی بیان کرد: مسئولان و آحاد مردم با عشق و علاقه در جهت عبور راحت زوار همت می کنند که باید از یکایک آنها قدردانی کرد.

حجت الاسلام علوی ادامه داد: موکب های مستقر در این 2 مرز مختص یک منطقه نیستند بلکه از سراسر کشور موکب هایی به منطقه آمده اند و به زائران خدمت رسانی می کنند.

وی گفت: از مسئولان دلسوزی که با عشق و علاقه به زوار خدمات می دهند نیز تشکر می کنیم؛ آنها وقتی می بینند ثمره فعالیتشان موجب حرکت آرام و راحت زائران شده است؛ لذت می برند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه از هر سه مرز بیش از 2 میلیون زائر عبور می کنند توضیح داد: امسال گروه های سرگردانی که در زمینه صدور روادید دچار مشکل هستندکمتر شده، هرچند عبور این حجم عظیم از زائران از سه مرز تعیین شده خود به خود مشکلاتی ایجاد می کند.

وزیر اطلاعات پیش از این از مرز شلمچه دیدن کرده بود.

حرکت تدریجی کاروان های اربعین حسینی به سمت گذرگاه مرزی چذابه در 110کیلومتری شمال غرب اهواز از 11روز پیش شروع شده و همچنان رو به افزایش است.
با نزدیک شدن به روز اربعین حسینی حرکت زائران اربعین به سمت پایانه چذابه شتاب گرفته و به اوج نزدیک شده است.

تا روز جمعه 550 هزار زائر از 2 پایانه مرزی شلمچه و چذابه عازم کربلای معلی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها