پسر نوجوانی که پس از بررسی مخفیانه گوشی تلفن همراه مادرش، متوجه رابطه پنهانی او با مرد بیگانه‌ای شد، پدرش را با خبر کرد.
کد خبر: ۱۰۸۵۲۸۶
پسر راز شوم مادرش را فاش کرد

به گزارش جام جم آنلاین از ایران آنلاین، چندی پیش شوهر این زن با مراجعه به دادگاه شکایت کرده بود که همسرش به او خیانت می‌کند و با مرد بیگانه‌ای رابطه شیطانی دارد.

بدین‌ترتیب زن جوان دستگیر شد و به رابطه سیاهش اعتراف کرد ولی ماموران با وجود تجسس‌های گسترده، موفق به شناسایی و دستگیری متهم نشدند و نتوانستند ردپایی از این شیطان صفت پیدا کنند.

با این حال زن جوان هفته گذشته در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی بابایی و با حضور قاضی تولیت - مستشار دادگاه- پای میز محاکمه ایستاد و به‌طور غیرعلنی محاکمه شد.

در آغاز جلسه او که از رابطه پنهانی‌اش پشیمان بود گفت: مدت زیادی بود که شوهرم به من هیچ توجهی نداشت و من هم به خاطر خشم و عصبانیت و انتقام از شوهرم با مرد غریبه‌ای دوست شدم. و... به همین خاطر خانواده‌ام، پدر و مادرم مرا از خود راندند، شوهرم نیز مدتی قبل طلاقم داد و حالا دیگر هیچ پشت و پناهی ندارم و بسختی روزها و شب‌هایم را می‌گذرانم و از سه فرزندم دور مانده‌ام. مرد مورد علاقه‌ام نیز مرا رها کرد و به محل نامعلومی رفت.

پس از اظهارات زن جوان، قضات وارد شور شدند تا حکم‌شان را درباره زن خیانتکار صادر کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها