سقوط دو کابین از تله‌کابین مجموعه تفریحی رامسر یک خانواده هفت نفره را راهی بیمارستان کرد.
کد خبر: ۱۰۷۴۲۸۹
جزئیات سقوط تله‌کابین رامسر

به گزارش جام‌جم، ساعت 12 و 20 دقیقه دیروز مردی با اورژانس و هلال‌احمر تماس گرفت و از حادثه سقوط دو کابین در ضلع شمالی تله‌کابین مجتمع تفریحی رامسر و برخورد آن با صخره‌ای در ضلع جنوبی این مکان خبر داد. در این مرحله امدادگران اورژانس، هلال‌احمر و همچنین نیروهای پلیسی و آتش‌نشانی در آنجا حاضر شدند.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد هفت نفر از اعضای خانواده‌ای که از کرمان برای تفریح به این تله‌کابین تفریحی آمده بودند، دچار حادثه شده‌اند. بعد از قطع برق تله‌کابین، امدادگران وارد عمل شدند و این هفت نفر را از داخل دو کابین تله‌کابین خارج کردند. آنها بعد از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر منتقل شدند.

در جریان اقدامات درمانی، چهار نفر از آنها عصر دیروز از بیمارستان مرخص شدند اما دو نفر از مصدومان به دلیل شکستگی همراه مادر خانواده که در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان است، همچنان در بیمارستان بستری‌اند اما حال آنها رضایتبخش است.

این در حالی است که کسی در این حادثه کشته نشده است. همچنین بررسی‌های اولیه امدادگران هلال‌احمر در محل حادثه نشان می‌داد علت سقوط تله‌کابین نقص فنی تیر اول بوده و به همین دلیل کابین از ریل خارج شده و در همان تیر اول سقوط کرده است.

این در حالی بودکه به دلیل مشکل فنی، دیگر مسافران برای بازگشت دچار مشکل شده بودند که پس از اقدامات انجام شده و رفع نقص به وجود آمده، عملیات انتقال مسافران از مسیر بازگشت انجام شد . سرهنگ ساجدی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رامسر نیز خبر منتشر شده در فضای مجازی درباره سقوط تله‌کابین و مرگ دو سرنشین آن را تکذیب کرد و گفت این حادثه فقط هفت مصدوم از جمله یک زن 47 ساله، مرد 52ساله، دو دختر 23 ساله، دو پسر 17 ساله و پسری 23 ساله بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها