مرد جوان که از سوی رفتارهای کارمندان تعاونی ۱۳ ترمینال جنوب خشمگین شده بود پس از بازگشت به خانه با چاقو به ترمینال بازگشته و سناریوی خونین و مرگباری را رقم زد.
کد خبر: ۱۰۶۸۰۴۱
اعتراف مرد جوان به حمله وحشیانه در ترمینال جنوب

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه سه شنبه ۷ شهریور ماه امسال ماموران کلانتری ۲۰۸ در جریان درگیری خونین در تعاونی شماره ۱۳ ترمینال جنوب قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران برای تحقیقات ابتدایی در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در تعاونی ۱۳ ترمینال جنوب پی بردند جوان ۳۲ ساله با چاقوی خونینی اقدام به مجروح کردن چند مسافر و کارمند ترمینال جنوب کرده و قصد فرار دارد که ماموران به سرعت دست به کار شده و موفق به دستگیری اکبر ۳۲ شدند.

ماموران در همان لحظه ابتدایی پی بردند که اکبر ۳ مرد را هدف ضربات چاقو قرار داده است و وضعیت یک نفر از آنها وخیم گزارش شده است و در این مرحله خیلی زود تیم های امدادی در محل حاضر شده و مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند.

هنوز لحظاتی از دستگیری متهم پرونده نگذشته بود که از بیمارستان خبر رسید یکی از مجروحان این درگیری، علی ۴۰ ساله از کارمندان تعاونی ۱۳ به خاطر ضربه چاقو به ناحیه گردن در بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس دشتبان از شعبه دهم دادسرای امور جنایی برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند.

اکبر پس از دستگیری در این شاخه از تحقیقات پیش روی ماموران اداره ۱۰ قرار گرفت و گفت: ساعت ۱۰ صبح سه شنبه ۷ شهریور ماه برای خرید بلیط اتوبوس به تعاونی شماره ۱۳ ترمینال جنوب مراجعه کردم ؛ شخصی که مقابل تعاونی ایستاده بود مرا جهت خرید بلیت به داخل تعاونی شماره ۱۳ راهنمایی کرد.

وی افزود: متصدی فروش بلیط مدعی شد که اتوبوس تا دقایقی دیگر حرکت خواهد کرد و من نیز با این تصور اقدام به خرید بلیط اتوبوس کردم حدود یک ساعت از زمان خرید بلیط گذشت اما اتوبوس حرکت نکرد و نهایتا اعلام شد که اتوبوس با چند ساعت تأخیر حرکت خواهد کرد؛ زمانیکه به متصدی بلیت فروش مراجعه کرده و درخواست بازپس گرفتن پولم را کردم، آنها طفره رفته و عنوان داشتند که این کار امکان ندارد.

اکبر ادامه داد: به خانه ام در خیابان پیروزی بازگشتم، بسیار عصبانی بودم و نهایتا پس از گذشت چند ساعت به قصد انتقام گیری ، با برداشتن چاقو از خانه خارج شده و به ترمینال جنوب رفتم.

ابتدا شخصی را که مرا به تعاونی شماره ۱۳ راهنمایی کرده بود، با یک ضربه چاقو از ناحیه سینه مجروح کردم سپس وارد تعاونی ۱۳ شده و با شخصی که بلیط را به من فروخته بود درگیر شدم و چاقویی به گردنش زدم که شنیدم پس از درگیری به کام مرگ فرو رفته است.

وی گفت: در همین زمان یکی از دوستان و همکاران مقتول به قصد کمک کردن به مقتول با من درگیر شد که او نیز از ناحیه دست مجروح شد و در حین فرار از داخل ترمینال بود که با مردم درگیر شده و نهایتا توسط مأموران دستگیر شدم.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر، افزود: یکی از دو مجروح حادثه به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته و از بیمارستان مرخص شده است و مجروح دوم که از ناحیه سینه مورد اصبت چاقو قرار گرفته ، همچنان تحت نظر تیم پزشکی قرار داشته و سیر مراحل درمانی و مراقبتی از وی در بیمارستان در حال انجام است.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم گفت: با صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده، متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها