برخی از فوتبالیست‌ها قراردادهای سنگین دهها میلیون دلاری دارند و ارقام زیادی را به عنوان دستمزد و حق تبلیغات دریافت می‌کنند. در ادامه لیستی از 10 فوتبالیست ثروتمند دنیا را که سال گذشته تهیه شده است ، مشاهده می‌کنید.
کد خبر: ۱۰۶۴۳۹۳
با 10 نفر از ثروتمندترین فوتبالیست‌‌های دنیا آشنا شوید + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، با توجه به اینکه این فهرست سال گذشته تهیه شده است در آن ارقام سنگین قراردادهای سال جاری میلادی از جمله مبلغ 222 میلیون یورویی که تیم پاری سن ژرمن برای انتقال نیمار از بارسلونا به این تیم پاریسی پرداخت مشاهده نمی شود.

در این گزارش تصویری لیستی از 10 فوتبالیست ثروتمند دنیا را که سال پیش تهیه شده است ،مشاهده می‌کنید. لازم به ذکر است فوتبالیست‌هایی مثل بکهام که مدت زمان زیادی از بازنشستگی آنها گذشته در این لیست حضور ندارد.


10- فرانک لمپارد – 80 میلیون یورو

این‌ هافبک سابق تیم ملی انگلیس و اسطوره باشگاه چلسی یکی از بهترین‌ بازیکنان خط میانی تاریخ لیگ برتر انگلستان بوده است.
9- رونالدینیو – 83 میلیون یورو

رونالدو ده آسیس موریرا که بیشتر با نام رونالدینیو گائوچو یا رونالدینیو شناخته می‌شود یکی از قهرمانان افسانه‌ای تیم ملی برزیل است که در 97 بازی ملی، 33 گل به ثمر رسانده است.
8- رائول – 85 میلیون یورو

رائول گونزالس بلانکو معروف به رائول، یکی از بهترین و با استعداد ترین مهاجمان اسپانیایی بود که در اواخر عمر بازیگری خود در باشگاه نیویورک کاسموس توپ می‌زند. این مهاجم فوق العاده به مدت 16 سال در باشگاه بزرگ رئال مادرید حضور داشت و طی 741 بازی‌ که برای این تیم انجام داد 323 گل به ثمر رساند تا دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه لقب بگیرد.
7- ساموئل اتوئو- 87 میلیون یورو

ساموئل اتوئو با ثروتی معادل 95 میلیون دلار تنها بازیکن آفریقایی است که در لیست ده نفره حضور دارد. او در سال 2005 برنده جایزه بهترین فوتبالیست سال شد و در طی دوران بازیگری خود با تیمهای اینترمیلان و بارسلونا دو بار فاتح سه گانه شد (لیگ قهرمانان، لیگ داخلی و جام حذفی).
6- کاکا – 96 میلیون یورو

کاکا یکی از ستاره‌های با اخلاق فوتبال برزیل است که در حال حاضر در لیگ فوتبال آمریکا بازی می‌کند. او که بهترین سالهای بازیگری خود را در تیم آ.ث میلان سپری کرد در سال 2007 برنده جایزه بهترین بازیکن دنیا و بهترین بازیکن اروپا شد.
5- وین رونی – 103 میلیون یورو

وین رونی یکی از بهترین، با استعدادترین و ثروتمندترین فوتبالیست‌های حرفه‌ای انگلستان است. این مهاجم ملی پوش که سالهای زیادی در منچستر حضور داشت و در سال جاری به اورتون منتقل شد.
4- زلاتان ابراهیموویچ – 105 میلیون یورو

این فوتبالیست سوئدی یکی از بهترین و محبوبترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال است. زلاتان فصل گذشته در باشگاه منچستر یونایتد انگلستان توپ می‌زد اما پیش از آن به مدت 4 فصل در باشگاه پاری سن ژرمن بازی کرده و یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌های دنیا بود.
3- نیمار – 135 میلیون یورو

نیمار که همین چند هفته پیش در جریان یک انتقال پر سر و صدا از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست یکی از بهترین مهاجمین حال حاضر دنیای فوتبال است. طبق گزارش منتشر شده توسط فوربس، این بازیکن در سالهای 2012 و 2013 با درآمد سالانه 33.6 میلیون دلار پردرآمدترین فوتبالیست دنیا بوده است.
2- لیونل مسی – 200 میلیون یورو

این فوتبالیست افسانه‌ای آرژانتینی از 17 سالگی در تیم اصلی بارسلونا توپ می‌زند. او با توانایی‌ها و تکنیک‌های خارق العاده خود لقب جادوگر کوچک را کسب کرده است. ثروت او که سالانه 30 میلیون یورو به عنوان دستمزد از بارسلونا دریافت می‌کند، حدود 200 میلیون یورو برآورد شده است.
1-کریستیانو رونالدو – 210 میلیون یورو

ثروتمندترین فوتبالیست دنیا رونالدوی پرتغالی، مهاجم تیم رئال مادرید است. انتقال رونالدو در سال 2009 از منچستر یونایتد به رئال مادرید با مبلغ 94 میلیون یورو گران قیمت ترین انتقال تاریخ فوتبال تا آن زمان محسوب می‌شد. رونالدو همچنین چهره تبلیغاتی شرکت‌های نایک، موتورولا و Tag Heuer است.

کریس رونالدو با 230 میلیون دلار ثروتمندترین فوتبالیست دنیا محسوب می‌شود،

جذاب‌ترین ورزش دنیا همه ساله افراد زیادی را به سمت خود جلب می‌کند. در حال حاضر تخمین زده می‌شود که 3.5 میلیارد نفر در سراسر دنیا این ورزش دوست داشتنی را دنبال می‌کنند. برای بسیاری از این طرفداران، فوتبال چیزی بیشتر از یک ورزش است و اهمیت بسیار زیادی در زندگی آنها دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها