برخورد شدید خودروی پراید با گاردریل در بزرگراه آزادگان، موجب واژگونی این وسیله نقلیه و مصدومیت راننده میانسال شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۵۶۳
مصدومیت راننده پراید در برخورد با گاردریل بزرگراه آزادگان +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر برخورد شدید خودروی پراید با گاردریل حاشیه بزرگراه، آتش نشانان ایستگاه 87 بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 8:28 صبح امروز به بزرگراه آزادگان (مسیر جنوب به شمال)، نرسیده به آزادراه تهران-ساوه اعزام شدند.

فرمانده نیروهای آتش نشانی اعزامی درباره این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید در حال حرکت در بزرگراه بود که به علت نامعلومی از مسیر اصلی خارج شده و به شدت با گاردریل حاشیه بزرگراه برخورد کرده و واژگون شد.

یوسف تیموری افزود: براثر این حادثه راننده میانسال خودرو سواری دچار مصدومیت شده و قبل از رسیدن آتش نشانان با کمک شهروندان از داخل اتاقک این وسیله نقلیه خارج شده بود.

وی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی به سرعت پس از قطع جریان برق خودرو سواری، علائم هشدار دهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند و با استفاده از تجهیزات مخصوص نشتی بنزین این وسیله نقلیه را رفع کردند.

این فرمانده آتش نشانی گفت: آتش نشانان مرد 38 ساله (راننده پراید) را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند و خودرو را به حالت اولیه بازگرداندند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها