امروز چهارشنبه تروریست های داعش با حمله انتحاری به ساختمان نمایندگان مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) 12 نفر را به شهادت رسانده و 42 نفر را نیز مجروح کردند.
کد خبر: ۱۰۳۹۰۱۶
پای آل سعود در میان است

درباره حمایت عربستان از گروه های تروریستی و داعش سخن زیاد گفته شده و حمایت های عقیدتی سعودیها از تروریست ها غیرقابل انکار است.

آنچه که درباره حملات امروز تروریستی تهران و به طور کلی جریان افراطی وهابی و تکفیری اهمیت دارد دخالت رژیم آل سعود در این ماجراست و تمام شواهد و قرائن نیز گویای این امر می باشد.

عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان یک روز قبل از حادثه تروریستی تهران در پاریس جمهوری اسلامی ایران را تهدید کرد و گفت: ایران باید به شدت مجازات شود.

پیش از او نیز محمد بن سلمان پسر شاه سعودی در 12 اردیبهشت گفته بود «جنگ را باید به داخل ایران بکشانیم».

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مرداد سال گذشته صراحتا اعلام کرد: عربستان تروریست به ایران اعزام می کند.

با توجه به قرائن و شواهد موجود و اظهارات صریح مقامات عربستان شکی باقی نمی ماند که در انفجارهای تروریستی امروز تهران پای آل سعود در میان است.

رژیم عربستان همواره از گروههای تروریستی در منطقه حمایت کرده و می کند و ایران را دشمن شماره یک خود می پندارد و حتی حاضر شده است برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران با دشمن شماره یک جهان اسلام یعنی رژیم صهیونیستی همپیمان شود.

محمد دوامی- جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مهرافشان
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
۰
۰
قطعا آل سعود كثیف در این جنایت دست دارد و باید جواب دندان شكنی به این حامیان تروریسم داده شود تا دیگر حتی فكر چنین غلطایی به ذهنشان هم خطور نكند
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
۰
۰
بسیار خوب و سنجیده است
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها