مرد جوان که پنج سال قبل در جریان مهمانی شبانه پسر دیپلمات ایرانی، مرتکب قتل شده بود با ردیابی پرونده کیف‌قاپی شناسایی و دستگیر شد. متهم پیش از دستگیری با پرداخت یک میلیارد تومان رضایت اولیای دم را کسب کرده بود.
کد خبر: ۱۰۳۰۸۵۲
جنایت در مهمانی شبانه پسر دیپلمات

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش ماموران پلیس تهران از وقوع کیف‌قاپی در جنوب تهران با خبر شدند که در جریان آن سارق، موتور را جا گذاشته و فرار کرده بود. زمانی که به استعلام از پلیس راهور پرداختند معلوم شد مالک موتور زنی جوان است. او به پلیس آگاهی تهران منتقل شد و در تحقیقات گفت موتور را برای برادرش خریده و نمی‌دانسته او با آن کیف‌قاپی می‌کند.

ماموران با بررسی هویت این زن متوجه شدند، شوهر او به نام افشین از پنج سال قبل به اتهام قتل فراری است. او پس از قتل از ایران خارج شده و بعد از بازگشت دوباره به کشور، با این زن ازدواج کرده بود.

با افشای این موضوع، شوهر این زن تحت تعقیب قرار گرفت و در خانه‌ای در شمال تهران بازداشت شد. این زوج دیروز برای تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل شدند.

افشین 37 ساله در تحقیقات به قاضی پرونده گفت: شامگاه 24 فروردین سال 91 به یک مهمانی در خیابان فرشته دعوت شدیم که پسر سفیر سابق ایران در یکی از کشورهای آمریکای‌جنوبی، میزبان بود. آن شب من همراه چند نفر ازدوستان و دامادمان به آنجا رفتیم. بازیگران وحتی تعدادی فوتبالیست هم در آن جشن حضور داشتند. تعدادی پسر جوان می‌خواستند بدون دعوت به مهمانی بیایند که اجازه ورود به آنها داده نشد. این افراد کینه به دل گرفتند و در حالی که 20 نفری می‌شدند به مقابل خانه آمدند.

وی افزود: بعد از مهمانی، وقتی بیرون رفتیم با مهاجمان درگیر شدیم. آنها خودروی مرا تخریب کرده بودند. یکی از آنها با من درگیر شد که با کارد میوه‌خوری به کتف او زدم. زخمی شد و افتاد. مرد میزبان و دوستش او را به بیمارستان منتقل کردند که در آنجا فوت کرد. خواستم فرارکنم که یکی از مهاجمان با خودرویش مرا زیر گرفت و در این تصادف پایم شکست. با آن وضعیت فرار کردم و به ترکیه رفتم. آن زمان چند نفری در پرونده بازداشت شدند. مدتی که گذشت خانواده‌ام با پرداخت یک میلیارد تومان رضایت اولیای‌دم را گرفتند.

متهم به قتل افزود: از ترکیه به برزیل و کانادا سفر کردم. چون به رایانه تسلط داشتم مدتی شرکتی در این خصوص راه‌اندازی کردم. در کنار این کار هم، در زمینه خرید و فروش دام و شرکت‌های مرتبط با نفت به فعالیتم ادامه دادم. در کانادا و امارات با چند شرکت تجاری فعالیت داشتم. سه سال پیش برای اداره امور شرکتم و معامله‌ای به ترکیه سفر کرده بودم که با یک دختر ایرانی آشنا شدم که دانشجو بود. بعد از مدتی ازدواج کردیم.

در ادامه همسر متهم نیز اعلام کرد از جنایتی که پنج سال پیش شوهرش مرتکب شده خبر نداشته است.

با توجه به این‌که این زن در پرونده نقشی نداشت، قرار آزادی برایش صادر شد اما شوهر وی با صدور قرار قانونی و برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها