دو زن که در پی آشنایی با مردی تنها عکس های خصوصی اش به دست آورده و او را تهدید به انتشار تصاویر کرده بودند، قبل از اخاذی 200 میلیون تومانی دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۲۳۳۰۲
نقشه وقیحانه  2 زن برای مرد تنها

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا، سرهنگ جواد جهانشیری رئیس پلیس فتا خراسان رضوی گفت: با طرح شکایت مرد میانسال مبنی بر مزاحمت و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی‌اش در فضای مجازی، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: شاکی که مدتی پیش همسرش را از دست داده بود و تنها زندگی می‌کرد در اظهارات اولیه به کارشناسان پلیس فتا گفت، در یکی از شبکه‌های اجتماعی خانمی خود را به من نزدیک کرده و وقتی متوجه تنهایی ام شد، پیشنهاد ازدواجم را پذیرفت و برای آشنایی بیشتر از من عکس خصوصی و محرمانه خواست. وی پس از به دست آوردن عکس‌ها، مرا تهدید به انتشار تصاویر در محل کار و فضای مجازی کرد و گفت که در قبال عدم انتشار این عکس‌ها 200میلیون تومان باید پرداخت کنم.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا بلافاصله با اقدامات فنی و عملیات زبده پلیسی توانستند رد متهم را در فضای سایبر شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را که زنی جوان است دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

متهم که زنی 29 ساله بود در مواجه با ادله فنی، جرم خود را پذیرفت و اعتراف کرد: به پیشنهاد دوستم که مستاجر شاکی است دست به چنین اقدامی زدم و قرار گذاشتیم در صورت موفق شدن در این باج گیری هر یک نیمی از پول را برداریم.

سرهنگ جهانشیری در رابطه با همدست متهم نیز که مستاجر شاکی از کار درآمده بود، افزود: این متهم که زنی 57 ساله است در رابطه با علت دشمنی‌اش با شاکی گفت که سر مسائل مالی و یک سری رفتارهای سخت‌گیرانه با صاحبخانه اختلاف پیدا کردم. کار ما به نزاع کشید که پسرم در جریان آن مصدوم شد و صاحبخانه هم سیلی محکمی به من زد. من برای گرفتن انتقام از وی نقشه‌ای برای به دام انداختنش کشیدم.

رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی تصریح کرد: دو متهم با توجه به مستندات موجود و تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
احمد رضا طیبی
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
۰
۰
قدیما عكس خصوصی از خانم ها گرفته میشد .الان از آقایون ؟!!!!
هر سال می گم درییییغ از پارسال
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
۰
۰
می خواستند با مرد بیشتر آشنا بشند یا با...........

نیازمندی ها