عضو کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین؛

رأی گیری مجدد برای پخش زنده مناظره نامزدها، امشب / جزییات نظر مخالفان با آنتن زنده

عضو کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از نشست شبانه این کمیسیون برای جمع بندی و رأی گیری در مورد پخش زنده مناظرات نامزده‌های دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۲۰۸۹
رأی گیری مجدد برای پخش زنده مناظره نامزدها، امشب / جزییات نظر مخالفان با آنتن زنده

«احسان قاضی زاده هاشمی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی جام جم‌آنلاین تصریح کرد: با توجه به اینکه نامزدهای نهایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای حضور در مناظره زنده صدا و سیما اعلام آمادگی کردند، امیدواریم در جلسه امشب اعضا به پخش برنامه مذکور رأی مثبت دهند.

وی افزود: بی شک بحث و تبادل نظر نامزدهای انتخاباتی در یک برنامه زنده در چارچوب تقوای سیاسی و اخلاق اجتماعی، می‌تواند بر مشارکت، آگاهی و برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات پیش رو آحاد ملت شریف ایران موثر باشد.

قاضی زاده در خصوص نظر مثبت رییس سازمان صدا و سیما مبنی بر پخش زنده مناظره نامزدهای رقیب در انتخابات گفت: نظر ایشان به قبل از اعلام رسمی کاندیدهای نهایی ریاست جمهوری بر می‌گردد و باید در جلسات آتی در این مورد باز هم به گفتگو بپردازیم.

وی در خصوص استدلال مخالفان اجرای زنده مناظرات روی آنتن تلویزیون خاطر نشان کرد: اینها همه بحثهای درون جلسه بوده و موضوعاتی فنی است و جدای مسایل سیاسی تحلیل می‌گردد.

عضو کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه قاطبه مردم و مسئولین خواهان انتخاباتی پرشور هستند، این بار هم شاهد تحقق این مهم با یاری همه اقشار سیاسی و اجتماعی کشور باشیم.

وی افزود: بنده به شخصه نسبت به پخش زنده مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از رسانه ملی نظری مثبت دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
۰
۰
فقط پخش زنده
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
۰
۰
منم فقط پخش زنده

نیازمندی ها