نماینده فریمان در گفتگو با جام جم آنلاین؛

زلزله فریمان خسارت جدی نداشته است

نماینده مردم فریمان در مجلس با بیان اینکه در خود مشهد ساختمان ها خسارت مادی نداشته و در شهر فریمان در حد ترک خوردگی بناها بوده، ولی پس لرزه هایی پس از زلزله اصلی رخ داده و عمق زلزله در عمق 10 کیلومتری زمین است.
کد خبر: ۱۰۱۶۰۱۴
زلزله فریمان خسارت جدی نداشته است

سید احسان قاضی‌زاده نماینده مردم فریمان در خراسان رضوی در گفتگو با جام جم آنلاین؛ پیرامون زلزله رخ داده در شهر مشهد که فریمان یکی از کانون‌های آن است گفت: در حال حاضر رییس هلال احمر و سایر نیروهای ستاد بحران در منطقه مستقر بوده و با صحبتهایی که با ایشان داشتیم، خسارات چشم گیری در فریمان رخ نداده است.

وی افزود: سفید سنگ بعنوان نزدیک ترین نقطه به کانون زلزله در 20 کیلومتری فریمان بوده در واقع بین فریمان و تربت جام واقع شده و تا جایی که بنده اطلاع کسب کردم فعلا کشته و مجروحی این زلزله بر جای نگذاشته است.

وی تصریح کرد: با توجه به کوتاهی زمان زلزله و اینکه کانون آن در عمق 10 کیلومتری از سطح زمین بوده بعید بنظر می رسد تلفاتی در بر داشته باشد.

اما یک منبع آگاه از حال هوای ابتدایی زلزله به جام جم آنلاین گفت: به محض حادث شدن زلزله شبکه 5 خراسان رضوی مردم را به حفظ آرامش دعوت کرده و از آنها خواست بدلیل پس لرزه های ممتد به خیابانها بروند.

گفتنی است: ساعاتی پیش زلزله‌ای به بزرگی 6 ریشتر مناطقی از استان خراسان رضوی را لرزاند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها