سرپرست شبکه بهداشت و درمان شبستر از مرگ دختر جوان شبستری پس از تزریق داروی تنگی نفس خبر داد و گفت: این دختر جوان با ‌عارضه تنگی نفس ‌به بیمارستان شبستر مراجعه کرده بود.
کد خبر: ۱۰۱۴۷۳۸
مرگ دختر جوان شبستری پس از تزریق داروی تنگی نفس

به گزارش جام جم آنلاین، رضا عزیززاده در گفت‌وگو با تسنیم در شبستر ضمن تأیید فوت این دختر جوان با اشاره به عارضه تنگی نفس این جوان و مراجعه به بیمارستان شبستر اظهار کرد: بلافاصله هیدروکورتیزون که درمان طبیعی تنگی نفس است تزریق شد که متأسفانه بعد از تزریق این آمپول بیمار دچار شوک شده و علی‌رغم اینکه عملیات احیا نیز انجام شد، متأسفانه بیمار فوت کرد.

وی با تاکید بر اینکه برای بررسی قصور احتمالی پزشک، جسد مرحومه به پزشک قانونی تحویل داده شد، افزود: اگر قصور پزشکی و یا هر اتفاق دیگری که منجر به این حادثه شده باشد، بررسی و اقدامات لازم انجام می‌شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شبستر با بیان اینکه تمامی داروها عوارض دارند و به همین علت تأکید می‌شود بدون نسخه پزشک دارو استفاده نشود، ابراز داشت: علی‌رغم اینکه در وقوع این اتقاق هیچ‌گونه عمدی نبوده جسد به پزشکی قانونی ارجاع داده شده تا بررسی شود و نتایج اعلام خواهد شد.

زهرا کارکن دختر جوان اهل روستای کافی الملک شهرستان شبستر حوالی ساعت 19 جمعه 11 فروردین ماه به علت تنگی نفس به بیمارستان شبستر مراجعه می‌کند که تزریق یک آمپول موجب حساسیت و فوت این جوان می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
محمد
Germany
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
۰
۰
احتمال داره تزریق مستقیم وریدی به صورت Iv shot انجام شده ،مواردی دیده شده كه با وجود اینكه این دارو ضد حساسیت عالی در درمان تنگی راههای هوایی و...است .اما شوت مستقیم وریدی وحساسیت احتمالی بیماربه این دارو باعث شوك وافت شدید فشار و... شده .كه چند سال پیش برای یكی از بیماران بنده كه بدلیل زنبور گزیدگی مراجعه نموده بوددر اورژانس اتفاق افتاد ومتاسفانه بدلیل كم تجربگی فرد تزریق كننده وتزریق مستقیم وریدی به صورت شوت باعث افت شدیدفشارخون وقطع ضربان قلب بیمار وتنفس سطحی برای وی شدكه حدود 5 تا ده دقیقه بعد از تزریق رخ داد و فورا با cardiac thump و ماساژ قلبی وتزریق سرم وجبران فشار خون پایین وبعد از حدود یك ساعت تحت نظر بیمار با حال عمومی خوب و بهبودی اورژانس را ترك نمود.والحمدا... اتفاقی بود كه به خیر گذشت
ندا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
برای یكی از بستگان من هم این اتفاق رخ داده و در اثر تزریق امپول جهت درمان تنگی نفس مریض فوت گردید
صادقی
Germany
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
۰
۰
من از اهالی شبستر هستم. زهرا كاركن دختر جوان 17 ساله كه تنها فرزند خانواده بوده در اثر سهل انگاری پزشكان و كادر بیمارستان شبستر جلوی چشم پدر و مادرش پرپر شد و الان دارند ماجرا را ماسمالی می كنند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها