معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی ضمن قدردانی از سخنان امام خامنه‌ای در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران، گفت: گروه‌های مقاومت به لطف کمک‌های ایران، از امتحانات سربلند بیرون آمدند.
کد خبر: ۱۰۰۵۴۶۶
قدردانی جنبش جهاد اسلامی از سخنان رهبر انقلاب در کنفرانس انتفاضه فلسطین

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، زیاد النخاله معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر اهمیت ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین که با حضور بیش از 80 کشور و همه گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان در تهران برگزار شد، تاکید کرد.

وی افزود: این کنفرانس از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا چندین دستاورد را محقق کرده است که از جمله این دستاوردها می‌توان به مقابله حقیقی با تلاش برای به حاشیه راندن مسأله فلسطین و تاکید مجدد بر این که مسأله فلسطین مسأله محوری امت عربی و اسلامی است و جهت‌گیری امت اسلامی باید به این سمت باشد، اشاره کرد.

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران به موضوع دیگری غیر از مسأله فلسطین نپرداخت و این به نوبه خود نشان می‌دهد که امت اسلامی باید در این راه متحد شوند و به تلاش‌هایی که برای از بین بردن وحدت آن‌ها صورت می‌گیرد اهمیتی ندهند.

وی افزود: مشارکت همه گروه‌های مقاومت فلسطین، دل بستن رژیم صهیونیستی به سستی مقاومت و محور مقاومت در مقابله با خود را باطل کرد.

نخاله ضمن قدردانی از سخنان امام خامنه‌ای در افتتاحیه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: این سخنان پیامی بود برای جهانیان مبنی بر اینکه ایران در کنار مقاومت فلسطین و ملت فلسطین ایستاده است و آمادگی حمایت‌های همه‌جانبه از مقاومت را دارد.

وی افزود: سخنان ایشان تاکیدی مجدد بر مواضع ثابت جمهوری اسلامی ایران در راستای حمایت‌های همه‌جانبه از ملت فلسطین که از ابتدای انقلاب آغاز شده است، بود.

این مقام جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه اوضاع مقاومت در سرزمین‌های اشغالی بزرگترین دلیل بر نقش برجسته و مهم‌ فراهم کردن این امکانات در توانایی ملت فلسطین در مبارزه با تجاوزهای مکرر اسرائیل است، گفت: همه می‌دانند که دشمن صهیونیستی سه جنگ به نوار غزه تحمیل کرد، اما مردم فلسطین در غزه توانستند با شجاعتی بی‌نظیر و امکاناتی اندک در مقایسه با امکانات دشمن، با این جنگ مقابله کنند و گروه‌های مقاومت با کمک‌هایی که بدون شک از سوی جمهوری اسلامی فراهم شده است، از امتحان سربلند بیرون آمد.

ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با عنوان (همه با هم در حمایت از فلسطین)، با هدف اولویت‌بخشی به مسئله فلسطین در منطقه و جهان و اجماع‌سازی پیرامون این موضوع به‌عنوان عنصر وحدت‌بخش میان مسلمانان و آزادیخواهان و ملت‌های حق‌جو و عدالت‌طلب جهان در روزهای 3 و 4 اسفند ماه 1395 هجری شمسی برابر با 23 و 24 جمادی‌الاول 1438 هجری قمری (21 و 22 فوریه 2017 میلادی) در تهران پایتخت جمهوری اسلامی ایرانی برگزار شد.

در این کنفرانس 2روزه که بنا به دعوت مجلس شورای اسلامی برگزار شد رؤسای مجالس، هیئت‌های پارلمانی، رهبران مقاومت، اندیشمندان، شخصیت‌ها و فعالان عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، رسانه‌ای و احزاب و تشکل‌های غیردولتی از کشورهای مختلف جهان با هدف حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه از مبارزات سلحشوران مردم فلسطین و مقاومت مقدس این ملت در برابر رژیم صهیونیستی گرد هم آمدند.

ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ پایانی به کار خود پایان داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها