۱۵۰ سارق دستگیر شدند

انهدام ۲۹ باند سرقت در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری ۱۵۰ سارق در شب گذشته خبر داد و گفت: این افراد در قالب ۲۹ باند مجرمانه فعالیت می کردند.
کد خبر: ۹۹۹۲۷۱
انهدام ۲۹ باند سرقت در تهران

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سردار عباسعلی محمدیان در جمع خبرنگاران افزود: پلیس قبلا به شهروندان تهرانی قول داده بود که دستگیری و ردیابی سارقان را در طول سال انجام می دهد با توجه به روزهای پایانی سال و افزایش فعالیت سارقان پلیس اگاهی در اجرای دستورات فرمانده انتظامی تهران بزرگ شب گذشته ۱۵۰ دزد و سارق دستگیر شدند که در قالب ۲۹ باند مجرمانه فعالیت می کردند که شامل ۱۰ باند زورگیری و ۱۰ باند سرقت منزل و ۹ باند سرقت خودرو و لوازم خودرو شناسایی و دستگیر شدند. از این افراد چندین دستگاه خودروی مسروقه و اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: از بین متهمان دستگیر شده تنها یک نفر زن است و ۵۳ درصد متهمان دستگیر شده سابقه دار هستند و بقیه برای بار اول شناسایی و دستگیر شده اند.

سردار محمدیان با اشاره به کاهش ۱۳ درصدی سرقت ها در تهران بزرگ از ابتدای سال تا کنون، افزود: روند سرقت ها کاهش چشمگیر داشته و آمار کشفیات ما به شدت بالا رفته است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: متوسط سنی متهمان دستگیر شده ۱۷ تا ۳۸ سال است و این نشان می دهد که سارقان همچنان به عضویت و استفاده از کم سن و سال ها در باندهای تبهکاری اقبال نشان می دهند.

این مقام انتظامی گفت: طبق فراخوان زمان بندی شده از مالباختگان برای بازدید از اموال سرقتی مکشوفه دعوت می شود.

وی درباره لاستیک های خودرویی که کشف شده است، افزود: چون تعداد لاستیک های مکشوفه زیاد است سه پایگاه در محدوده پایگاه چهارم پلیس آگاهی و پایگاه دوم پلیس آگاهی و پایگاه سوم پلیس آگاهی محل دپوی لاستیک های مکشوفه هستند که مالباختگان می توانند به این مراکز مراجعه کنند.

سردار محمدیان گفت: تنها زن دستگیر شده توسط پایگاه سوم عضو باند سرقت قطعات خودرو بوده است و در حمل وسایل سرقتی همکاری داشته است. همچنین از متهمان دستگیر شده دو قبضه سلاح گرم کشف شد که برای ترساندن طعمه ها از آن استفاده می شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
۰
۰
تورو خدا این كارنیروی انتظامی ادامه دارباشه
سلیمان
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
۰
۰
بیكاری موجب اعتیاد میشود وبعد ازاعتیاد ناچار میشود دست بهر جنایتی ازجمله دزدی كیف وجیب زنی وحتی قتل وانواع سرقتها وكلاه برداریها بزند ودر آخر هم بزندان میافته ویا اعدام میشه ویا در جایی به قتل میرسه .
خلاصه این است داستان زندگی بیكاران وبیشتر از اینها هم نباید توقع داشت

فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها