وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مهمترین کار من در این دولت این بود که هرگز به مردم دروغ نگفتم و در بیت المالی که به من واگذار شده بود، خیانت نکردم.
کد خبر: ۹۹۸۰۰۴
وزیربهداشت:دروغ نگفتم وخیانت نکردم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، سید حسن هاشمی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که مهمترین دستاورد و کاری که در دوران وزارت انجام دادید؛‌چه بود، پاسخ داد: مهمترین کار این بود که به مردم دروغ نگفتم و در بیت المالی که مسئولیتش را بهمن محول کرده بودند، خیانت نکردم و این شاید مهمترین کاری بود که در این دوره انجام دادم.

وی گفت: مسئولیت اصلی من در این دولت، مدیریت سلامت مردم بود و اگر چیزی در این حوزه قرار بوده به مردم بگوییم یا سوالی شده، خلاف نگفتیم.

وزیر بهداشت افزود: من معتقدم همه بدی‌ها در یک گنجه قرار دارد و کلید آن دروغ است و ما در این وزارت بهداشت این کار را نکردیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بارها مهمترین برنامه دولت یازدهم در حوزه سلامت را اجرای طرح تحول سلامت اعلام کرده است. این طرح از اردیبهشت سال 93 شروع شده و تاکنون چهار فاز این طرح در حوزه های مختلف درمان، بهداشت، اصلاح تعرفه های پزشکی و تحول در آموزش پزشکی اجرا شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
آفرین بر شما انسان فرهیخته.........ولی از این سخن شما اینگونه بر میاید كه بسیاری از مسئولان ٬هم دروغ میگویند و هم خائن به بیت المال و ثروت ملت هستند.....
پروانه رضوانی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
۰
۰
سلام آقای دکتر لطفا" کنکور رو به تعویق بیندازید حال بچه ها وخونواده ها خوب نیست و در نگرانی به سر میبرند. خواهش میکنم مساعدت کنید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها