فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس از همان لحظات اولیه وقوع حادثه ساختمان پلاسکو ؛محل را تحت کنترل گرفته اند ؛گفت که تاکنون هیچ مورد امنیتی در محل حادثه گزارش نشده است.
کد خبر: ۹۹۲۲۶۱
سردار اشتری: ساختمان پلاسکو تحت کنترل پلیس است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، سردار حسین اشتری روز جمعه با حضور در محل حادثه ساختمان پلاسکو در جمع خبرنگاران افزود: به منظور زمینه سازی برای امدادرسانی مناسب ،مسیرهای منتهی به ساختمان پلاسکو در خیابان جمهوری با محوریت پلیس تهران بزرگ تحت کنترل درآمده و محدودیت های ترددی ویژه ای در منطقه اعمال شده است.

وی تاکید کرد: تمامی معابر و کوچه های منتهی به ساختمان پلاسکو تحت نظارت ماموران نیروی انتظامی قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: درهمین ارتباط شهروندان می توانند موارد مرتبط با این حادثه را برای پیگیری به مرکز انتظامی بهارستان گزارش کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی تیم های امدادی آتش نشانی، شهرداری تهران، هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و ستاد بحران وزارت کشور در عملیات آوار برداری حضور فعالی دارند و تلاش می شود تا هر چه زودتر افراد گرفتار شده در زیرآوار به بیرون منتقل شوند.

سردار اشتری با بیان اینکه عملیات آواربرداری به سرعت و بدون وقفه درحال انجام است ، گفت: برای برقراری نظم بیشتر در محل حادثه، دستور العمل هایی از سوی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به منظور اعمال تمهیدات ترافیکی در منطقه صادر شده است.

وی از عموم شهروندان تهرانی درخواست کرد از مراجعه به محل ساختمان پلاسکو خودداری کنند تا عملیات آواربرداری بدون وقفه و ایجاد مشکل انجام شود.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین در خصوص تصمیمات ستاد بحران شهر تهران به ریاست شهردار تهران و با حضور وزیر کشور، استاندار تهران و دیگر مقامات مسئول برگزار شد افزود: تصمیمات مناسبی برای تسریع در روند عملیات آواربرداری و امدادرسانی دراین جلسه اتخاذ و مقرر شد که موارد موردنظر از طریق سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران(سخنگوی ستاد بحران) اطلاع رسانی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها