آخرین اخبار از حادثه ساختمان پلاسکو

آتش به ساختمان مجاور پلاسکو کشیده شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران درباره حضور تیم های آنست جمعیت هلال احمر در محل وقوع حادثه ریزش ساختمان پلاسکو گفت: 14 قلاده سگ به همراه مربیان خود برای انجام عملیات جست و و نجات از آوار به محل حادثه اعزام شده اند.
کد خبر: ۹۹۲۰۷۲
افزایش تعداد سگ های زنده یاب در ساختمان پلاسکو

به گزارش جام جم آنلاین، حسین کتابدار در گفت و گو با میزان با اشاره به اعزام نیرو تجهیزات از سوی جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به مصدومان و زیر آوار ماندگان حادثه ریزش ساختمان پلاسکو، اظهارداشت: با اعلام حادثه آتش سوزی در ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به همراه تجهیزات مورد نیاز از شهرهای تهران، کرج، شهرری، رباط کریم، شهریار، اسلامشهر، پاکدشت، پیشوا، ملارد، دماوند و همچنین ستاد استان تهران به محل حادثه اعزام شدند.

وی به اعزام 116 نیروی نجاتگر داوطلب، 34 پرسنل به همراه 5 دستگاه زنده یاب به محل وقوع حادثه اشاره کرد و یادآور شد: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به همراه یک دستگاه خودروی مخابراتی، 16 دستگاه آمبولانس، 2 خودروی نجات و 13 خودروی کمک دار تا این لحظه به محل وقوع حادثه اعزام شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران درباره حضور تیم های آنست جمعیت هلال احمر در محل وقوع حادثه ریزش ساختمان پلاسکو، گفت: 14 قلاده سگ به همراه مربیان خود برای انجام عملیات جستجو و نجات از آوار به محل حادثه اعزام شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها