خواهر «مولود آلتین تاش» قاتل سفیر روسیه در آنکارا گفت که خانواده اش از اقدام فرزندشان احساس ننگ می کنند و هرگز نمی‌خواهند جسد وی را برای دفن تحویل بگیرند.
کد خبر: ۹۸۳۴۲۸
رازهای خانوادگی قاتل سفیر روسیه در آنکارا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان «سحر آلتین تاش» خواهر قاتل سفیر روسیه در گفتگو با روزنامه حریت چاپ آنکارا گفت: حال مادرم بسیار بد است. آرزو می کردیم مرگ برادرم در یکی از انفجارهایی باشد که اخیرا ترکیه را هدف قرار داده است. در آن صورت احساس افتخار می کردیم.

خواهر سفیر ترکیه که به خبرنگار حریت اجازه عکس برداری از چهره اش را نداده، همچنین افزود: در ویدئوی منتشرشده از صحنه ترور سفیر روسیه، مولود حرکات عجیبی انجام می دهد و این حرکات عجیب برایم جلب توجه کرد. به نظر می رسد وی قبل از شلیک به طرف سفیر روسیه، منتظر دستور کسی برای انجام این کار است.

سحر آلتین تاش با رد ادعای دولت ترکیه، هر گونه ارتباط برادرش با گروه فتح الله گولن را تکذیب و تصریح کرد: وی از سال دوم تحصیل در دانشکده پلیس شروع به نماز خواندن کرد و قبل از آن نماز نمی خواند و خانواده ما به هیچ وجه افراطی نیستند، بلکه بسیار آزاداندیش هستیم.

خواهر قاتل سفیر روسیه در آنکارا همچنین خاطرنشان کرد که برادرش در آخرین دیدارش با خانواده در اکتبر گذشته از آنها خواسته بود برای یافتن همسری مناسب به وی کمک کنند.

برخی رسانه ها، پیشتر تصویری منسوب به "سحر"، خواهر مرت آلتین تاش قاتل سفیر روس را هنگام حضور وی در کمپین انتخاباتی اردوغان منتشر کرده بودند.

تصویری منسوب به "سحر"، خواهر مرت آلتین تاش قاتل سفیر روس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها