عاملان دوباره داستانسرایی کردند

جنایت مرموز در باغ

پسر نوجوان که در حالت مستی در باغ سیب مرتکب قتل شده بود، در جلسه دادگاه به تشریح قتل پرداخت.
کد خبر: ۹۷۸۳۵۱
جنایت در باغ سیب

به گزارش جام‌جم، تحقیقات جنایی در این پرونده از ششم مرداد 93 و در پی درگیری خونین شش پسر در قرچک در دستور کار پلیس قرار گرفت. در این درگیری یکی از افراد حاضر در محل به نام میلاد 20ساله جان باخت.

در ادامه افراد حاضر در نزاع دستگیر شدند که دو نفر از آنها گفتند، در حال بازگشت از محل کار به خانه بودیم که متوجه درگیری چند پسر نوجوان شدیم. میلاد به آنها تذکر داد که با هم دعوا نکنند اما آنها که به خاطر مستی حالت عادی نداشتند، با ما درگیر شدند. یکی از آنها با چاقویی که همراه داشت ضربه‌ای به سینه میلاد زد و همگی فرار کردند.

تحقیقات برای دستگیری عامل قتل ادامه داشت تا این که پس از 11 ماه متهم به قتل به نام شفیع شناسایی و دستگیر شد. او در بازجویی به قتل در حالت مستی اعتراف کرد.

متهم دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد و به قاضی اصغر عبداللهی گفت: من و دوستانم برای تفریح به باغ سیب رفته بودیم. در آنجا مشروب خورده و بعد از چند دقیقه از باغ بیرون آمدیم. جلوی در باغ، دوستانم با هم درگیر شدند. یکی از آنها چاقو داشت که من چاقو را از دستش گرفتم. همان موقع سه پسر جوان سر رسیدند و از ما خواستند دعوا نکنیم. ما مست بودیم و به آنها ناسزا گفتیم. یکی از آنها به صورتم سیلی زد که با چاقو ضربه‌ای به سینه‌اش زدم.

در ادامه وکیل متهم در جایگاه ایستاد و در دفاع از موکلش گفت: شفیع در زمان قتل کمتر از 18 سال داشت و حرمت قتل را درک نکرده بود. به همین دلیل خواستار اعمال ماده 91 برای او هستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
م.س
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
۰
۰
كثافت مست حتما اینم میبخشن میاد بیرون .این موندنش روی زمین فایده نداره
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
۰
۰
این كه دلیل نمیشه هر كس با چاقو بزنه یك بیگناه رو بكشه بعد وكیل آقا بگه ماده. 91 موكل من زیر 18سال داشته ومست بوده چیزی نمی‌فهمیده غلط كرد مشروب خورده ماده 91 زمانی استفاده میشه قتل نا خواسته اتفاق افتاده باشد نه این كه چاقو رو بكنه تو قلب اون بیچاره كه آمده بود میانجی كنه این باید اعدام بشه.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها