طی روز دوشنبه اول آذرماه؛

بارش برف مدارس نمین را تعطیل کرد

بارش برف و برودت دما مدارس شهرستان نمین در استان اردبیل را طی روز دوشنبه اول آذرماه به تعطیلی کشاند.
کد خبر: ۹۷۰۶۳۲
بارش برف مدارس نمین را تعطیل کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، ورود سامانه سرد و بارشی به استان اردبیل طی ۲۴ ساعت گذشته، از ساعاتی قبل موجب آغاز بارش ها در برخی مناطق این استان شده است.

بارش ها که از عصر یکشنبه بویژه در نواحی مرکزی استان اردبیل آغاز شده بود هم اکنون مناطق سردسیر و کوهستانی را سفید پوش و دمای هوا را به شدت کاهش داده است.

این بارش ها و افت دما در برخی شهرها از شدت بیشتری برخوردار بوده که همین امر تعطیلی مدارس را برای روز دوشنبه اول آذر در پی داشته است.

براین اساس و بنا به اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان نمین در سری صبح روز دوشنبه تعطیل اعلام شد.

انتظار می رود با توجه به افت محسوس دما و نیز پیش بینی آغاز بارش های شدیدتر طی ساعات آینده از سوی هواشناسی استان اردبیل، مدارس شهرستان های بیشتری برای روز دوشنبه اول آذر تعطیل اعلام شود.

این شرایط برای مرکز استان نیز دور از انتظار نیست. چرا که علاوه بر احتمال بارش بیشتر طی نیمه شب، دمای هوا اردبیل برای صبح دوشنبه منفی هفت درجه پیش بینی شده است.

در حال حاضر اطلاعیه شماره یک اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل تنها مدارس ذکر شده شهرستان نمین را تعطیل اعلام کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها