ناپدری 28 ساله که تحمل گریه‌های دختر 18 ماهه همسرش را نداشت، او را با ضربه‌های مشت از پای درآورد.
کد خبر: ۹۶۹۶۹۴
ناپدری، جان دختر 18 ماهه را گرفت

به گزارش جام‌جم، سردار مجید شجاع‌، فرمانده انتظامی استان خراسان‌جنوبی در این باره گفت: 18 آبان امسال زن و مردی که دختر 18 ماهه‌ای را همراه داشتند، وارد بیمارستان امام رضا(‌ع‌) شهرستان بیرجند‌ شدند. آنها به پزشکان گفتند دخترک هنگام بازی در خیابان داخل جوی آب افتاده و بد حال شده است. بررسی‌های اولیه پزشکان نشان می‌داد که آثار جراحت روی بد‌ن او وجود دارد که نمی‌تواند به خاطر افتادن داخل جوی آب باشد.

پزشکان برای نجات این کودک وارد عمل شدند، اما وی تسلیم مرگ شد. ‌با توجه به این موضوع، مرگ او به نظر مشکوک می‌رسید و مسئولان بیمارستان موضوع را به پلیس خبر دادند.

انکار قتل

در این مرحله ماموران با حضور در بیمارستان، به تحقیق از زن و مرد جوان پرداختند که آنها گفتند زن و شوهر هستند و کودک فوت شده فرزند زن جوان از شوهر اولش است. این دو نفر برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.

مادر کودک در تحقیقات به افسر بازجو گفت: من 9 ماه پیش از شوهرم جدا شدم. فرزند بزرگم با او زندگی می‌کرد و دختر 18 ماهه‌ام با من بود. چند ماه پیش با همسر دومم که او نیز از ازدواج اولش دو فرزند داشت، آشنا شده و ازدواج کردم. روز حادثه دخترم هنگام بازی داخل جوی آب افتاد و به دلیل صدمات فوت کرد.

افشای جنایت

در ادامه پزشکی قانونی نظر داد کودک بر اثر ضربه‌های مختلف که به بدن او وارد شده به قتل رسیده و مرگ او بر اثر حادثه نبوده است.

با فاش شدن این ماجرا، مادر و ناپدری دوباره بازجویی شدند و این بار مادر کودک اعتراف کرد که قاتل ناپدری فرزندش است و گفت: من در آشپزخانه مشغول کار بودم که صدای گریه فرزندم بلند شد. او گریه می‌کرد و برای آرام کردن وی به مغازه رفتم تا برایش خوراکی بخرم. زمانی که بازگشتم شوهرم گفت حال بچه خوب نیست؛ فکر کنم تشنج کرده که او را به بیمارستان آوردیم، اما بعد به من گفت ضربه‌ای به او زده است.

در مرحله بعدی تحقیقات، ناپدری 28 ساله مقتول بازجویی شد و به افسر تحقیق گفت: دختر همسرم گریه می‌کرد. همسرم در آشپزخانه بود تا این‌که گریه او امانم را برید. لگدی به پشت او زدم و با سر روی موکت افتاد.

تحقیقات از متهم در پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۳
امید
-
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
۰
۰
اعتیاد پدر بررسی شود معما حل میشود
makan
-
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
۰
۰
لعنت به تو............. لعنت به تو...................... لعنت به تو................... لعنت به تو
لاله
-
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
۰
۰
لعنت لعنت لعنت خدا بر تو ای نامرد كسی كه به بچه اسیب می رساند از حیوان هم پست تر است این روزها تصاویر از حیوانات پخش می شود كه در حال شیر دادن یا مراقبت از بچه حیوانات غیرهم نوع خود هستند اما این آدمها از حیوان هم رزل تر هستند در عجب هستم از این مادر كه با این نامرد همكاری كرده و حقیقت را كتمان كرده
alireza
-
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
۰
۰
ای لعنت به ذات پستت كه بوی از انسانیت نبردی
بابك
-
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
۰
۰
بچه طفل معصوم. 90 % ایرانی ها مشكل روانی دارند خدا به فریاد این جامعه برسه
ناصر
-
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
۰
۰
این چه جانوری است كه اسم آدم را یدك می‌كشد تو كه تحمل صدای بچه رو نداشتی....... خوردی كه بچه مردم رو قبول كردی پدر بچه به هیچ وجه نباید رضایت بده.
باز هم مشهد
-
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
۰
۰
وااااااااای .... خدا لعنتت كنه // جسارت نشه ولی مردم مشهد كلاً مشكل دارن
زینب
-
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
درست صحبت كنیدخودت مشكل داری من خودم مشهدی هستم گناه یك نفر ده ویاصدنفررو پای چندمیلیون جمعییت مشهدنذار وبه همشون توهین نكن .جام جم چطورچاپ میكنی توهین به چندمیلیون انسان رو
م.س
-
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
۰
۰
نا پدری آشغال
وهاب
-
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
۰
۰
چه جوری دلت اود نامرد كه این طفل معصوم رو بكشی
لیلی
-
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
۰
۰
مادرها مادرای قدیم نیستن كه پای هر سختی صبوری میكردن به خاطر بچه هاشون
امید
-
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
باهات موافقم حرف حق زدی
لایك
میلاد
-
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
اون منفیا خیلی باحالن... احتمالا از همون تریپ ننه ها هستن كه طاقت هیچی رو ندارن!!! فقط میخوان خوش باشن همین و بس

نیازمندی ها