رئیس اتاق ایران در نامه‌های جداگانه به دفتر رهبری، دولت و مجلس

روز شنبه به‌عنوان روز دوم تعطیلات رسمی انتخاب شود

معاون اداره کل میراث فرهنگی استان:

پلمپ مراکز اقامتی غیرمجاز در آذربایجان‌ شرقی

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از پلمپ مراکز اقامتی غیرمجاز در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۸۸۸۴
پلمپ مراکز اقامتی غیرمجاز در آذربایجان‌ شرقی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، امیر حجازی با اعلام این خبر افزود: در اجرای طرح نظارت بر اماکن اقامتی اعم از، هتل ها، هتل آپارتمان ها و مهمانپذیرها که بدون کسب پروانه بهره برداری از سوی معاونت گردشگری این اداره کل و مجوز از اتحادیه صنف مهمان پذیران فعالیت می کنند، با حکم دادستانی پلمپ خواهد شد.

وی ادامه داد: بخشی از گردشگران داخلی و خارجی توسط افراد به مجموعه آپارتمان‌های مسکونی غیر مجاز و شخصی هدایت شده و اسکان می یابند که از دید نهادهای مربوطه در امر نظارتی به دور بوده و امکان ثبت و پیگیری آنها نیست.

حجازی تصریح کرد: اجازه فعالیت به اماکن اقامتی غیرمجاز در استان را نخواهیم داد چرا که فعالیت این گونه اماکن خسارت‌های مادی و معنوی جبران‌ناپذیری را برای گردشگران و نیز مالکان اماکن اقامتی در پی خواهد داشت.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت‌ از مراکز اقامتی مجوزدار، در جریان اقدامات نظارتی معاونت گردشگری و انجام بازدیدهای صورت گرفته با همکاری اتحادیه صنف مهمان پذیران استان این مراکز شناسایی شده و بزودی با حکم معاونت دادستانی استان پلمپ خواهند شد و همچنین برای ارتقا آگاهی عمومی و با همکاری نهادهای نظارتی در سطح استان اقدام به نصب تابلوهایی با مضمون خودداری از اقامت در اماکن غیرمجاز خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها