دمیرچی در گفت و گو با جام جم آنلاین:

طرفداران شب کوک تا پایان 94 منتظر بمانند

تقاضا برای شرکت در مسابقه ای با محوریت موسیقی با عنوان شبک کوک به عنوان یکی از برنامه های شبکه نسیم روزبروز بیشتر می شود.تهیه کننده برنامه شب کوک از داوطلبان می خواهد که برای شرکت در فصل جدید این مسابقه تا پایان سال 94 منتظر بمانند.
کد خبر: ۸۳۸۹۴۸
طرفداران شب کوک تا  پایان 94 منتظر بمانند

هادی دمیرچی در گفت وگو با جام جم آنلاین از پایان فصل مقدماتی سری جدید برنامه شب کوک تا 20 مهر خبر می دهد و می گوید:فصل جدید مسابقه شب کود از 19 شهریور 94 در حال پخش است که بعد از اتمام 30 قسمت بخش مقدماتی، بعد از ماههای محرم و صفر، وارد مرحله نیمه نهایی و نهایی در 70 قسمت خواهیم شد.

وی با بیان این که قرار نبود که مرحله مقدماتی پخش شود اما بر اساس صلاحدید مسئولان شبکه این بخش نیز در معرض دید مخاطبان قرار گرفت، می گوید:اگر بینندگان سادگی درمسابقه می بینند و توقع اتفاقات بهتری دارند، بدانند این قسمت ها مقدماتی است و نشانه ضعف نیست. مرحله نیمه نهایی مفصل تر است و اتفاقات از سادگی خارج می شود.سخت گیری داورها قطعا بیشتر خواهد شد ضمن آن که احتمال تغییر لوکشین وجود دارد.

تهیه کننده برنامه شب کوک درباره تفاوت های فصل گذشته و جدید این مسابقه خاطرنشان می کند: برنامه شب کوک برای اولین بار، پاییز 93 آغاز و تا نوروز 94 بر روی آنتن رفت و در آن فرصتی فراهم شد تا تازه نفس هایی که امکان معرفی خود را نداشتند و باید در مافیای موسیقی دست و پا میزدند تا به تلویزیون برسند، با حضور در این برنامه خود را معرفی کنند سپس در بخش های بعدی برنامه مصاحبه ای داشتیم با خواننده هایی که در حوزه موسیقی صاحب سبک بودند.

وی ادامه داد: اما در فصل جدید، کل برنامه را به تازه نفس های موسیقی اختصاص دادیم و خواستیم شبیه برنامه هایی که در سراسر دنیا در این حوزه پخش می شود، کار کنیم.ممکن است عده ای برنامه را تقلیدی از دیگر برنامه های خارجی بدانند.بله درست است این برنامه یک تقلید است و واقعا ممکن است شبیه آنها نیز باشد اما ما اولین و آخرین نفری نخواهیم بود که چنین برنامه ای را تولید می کنیم. درهمه جای دنیا چنین روالی وجود دارد که؛ عده ای می آیند، تست می هند، چند نفرکارشناس در رابطه آنها نظر می دهند و یک نفر هم به عنوان مجری در برنامه حضور دارد و فقط دکور برنامه متفاوت است. اما سبک انتخاب ها که نمی تواند خیلی متفاوت باشد.

دمیرچی با اشاره به درخواست های متعدد و مکرر متقاضیان جدید برای شرکت دراین مسابقه، تأکید می کند: چون برای اولین بار است که این کار انجام می شود، هنوز خودمان نمی دانیم که سیاست شبکه روی ادامه این برنامه چیست. برنامه های مشابه زیاد ساخته شده اما روی آنتن نرفته اند بنابراین باید ببینیم که برنامه چه جوری تموم می شود و چه اتفاقی می افتد. بعد از آن متقاضیان برای دور بعد می توانند ثبت نام کنند.

وی با بیان این که در نظر داریم هر 6 ماه یک فصل جدید تولید کنیم ، در ادامه می گوید: دوستانی که مایل به شرکت در فصل جدید این برنامه هستند باید تا اواخر سال 95 منتظر بمانند. در صورتی که با تداوم ساخت شب کوک موافقت شد، فراخوان رسمی در شبکه نسیم اعلام می شود پس از آن متقاضیان جدید می توانند درخواست خود را به ایمیل Shabkook @tvnasim.ir و یا به سامانه پیامکی30570 ارسال کنند.

تهیه کننده شب کوک در ادامه می گوید: تأکید ما دریافت درخواست ها از طریق ایمیل است .نکته قابل توجه دیگر آن که متقاضیان به هیچ عنوان قبل از اعلام فراخوان، درخواستی ارسال نکنند.

دمیرچی در پایان اظهارات خود از تمایل و استقبال مسئولان شبکه نسیم، تهیه کننده و کارگردان این برنامه از حمایت های مالی برندهایی که تمایل به مشارکت در تولید برنامه شب کوک دارند، خبر داد.

سهیلا فلاحی -جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
الناز
-
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
۰
۰
سلام اكه میشه برنامعه شب كوك رو زود پخس كنید

نیازمندی ها