پلیس 2 خلافکار خطرناک را دستگیر کرد

زورگیری با کلت شاه کش در جنوب تهران

«منصور رامبو» که در جنوب تهران دست به زورگیری می‌زد، در محاصره پلیس تسلیم قانون شد.
کد خبر: ۸۱۷۰۳۵
«منصور رمبو» دستگیر شد

ساعت 18:30 نهم تیرماه در راستای اجرای طرح مبارزه با سارقان زورگیر، ماموران تجسس کلانتری 151یافت آباد با توجه به شکایت شکات در خصوص زورگیری توسط شرور سابقه داری به هویت «منصور» معروف به «منصور رامبو» مخفیگاه وی در محله شهرک صاحب الزمان شناسایی و نسبت به دستگیری وی اقدام شد.

متهم با مشاهده ماموران و پس از آنکه دریافت منزل وی به محاصره پلیس درآمده اقدام به شکستن شیشه منزلش کرد و شروع به خود زنی کرد و چندین خراش نیز بروی گردن و بدن خود ایجاد نمود که با قانون بکارگیری سلاح یک تیر هوایی توسط ماموران شلیک شد و متهم خود را تسلیم نمود.

این متهم 30 ساله پس از دستگیری بلافاصله تحت الحفظ به کلانتری منتقل شد که پس از انتقال متهم تعدادی از شکات که از ترس تهدیدات متهم جرأت طرح شکایت تا آن زمان را نداشتند زمانیکه متوجه شدند متهم دستگیر شده است با حضور در کلانتری یافت آباد طرح شکایت کرده و خواهان پیگیری پرونده هایشان شدند.

ماموران در خلال تحقیقات پلیسی از متهم دریافتند وی در دوم تیرماه زمانیکه خانم جوانی را به عنوان مسافر از چهاراه یافت آباد به مقصد چهاراه قهوه خانه سوار کرده در طول مسیر با تهدید چاقو اقدام به سرقت ۴ عدد النگو، ۲ عدد انگشتر و گوشی تلفن همراه وی کرده و مالباخته را در آدرس چهاردانگه پیاده نموده و متواری شده است.

سرهنگ رحمان نعمتی سرکلانتر پنجم پلیس پاتیخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت:متهم پس از تحقیقات مقدماتی جهت کشف سایر جرایمش به همراه پرونده متشکله در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها