گردباد و شرایط نامساعد جوی موجب برخورد ۱۱ دستگاه خودرو در محور قزوین به بوئین زهرا شد.
کد خبر: ۷۹۶۷۷۶
تصادف ۱۱ خودرو در محور قزوین به بوئین زهرا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پلیس راه استان قزوین وقوع گردباد که غروب یکشنبه و ساعاتی پیش در استان قزوین رخ داد موجب کاهش دید رانندگان مسیر و برخورد ۱۱ دستگاه خودرو در محور قزوین به بویین زهرا شد.

سرهنگ بهرام زینلی فرمانده پلیس راه استان در این باره گفت: این حادثه در سه راهی شهرک صنعتی لیا در بخش شرقی محور قزوین، بویین زهرا رخ داد و در اثر آن پنج دستگاه مینی بوس، دو سواری سمند، یک دستگاه پراید، یک دستگاه پژو ۴۰۵، یک دستگاه کامیونت ایسوزو و یک کامیون حامل ذرت با یکدیگر برخورد کردند.

وی تصریح کرد: در این حادثه تعداد ۱۱ نفر مجروح شدند که برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند و خوشبختانه این سانحه تلفات جانی در برنداشت.

زینلی بی احتیاطی رانندگان مسیر را علت این سانحه ذکر کرد و اظهارداشت: متاسفانه در هنگام گردباد رانندگان به جای توقف و خودداری از حرکت با اهمال و بی احتیاطی به راه خود ادامه دادند که به دلیل نداشت دید کافی چندین خودرو با یکدیگر برخورد کرده و اسیب دیدند.

سرهنگ زینلی گفت: از رانندگان انتظار داریم در صورت بروز تغییرات جوی شامل بارش باران شدید و مه غلیظ و یا گردو غبار ضمن کاهش سرعت در پارکینگ های مسیر جاده توقف کرده و پس از مساعد شدن شرایط جوی به مسیر خود ادامه دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها