بازداشت شریک «خواننده لس‌ آنجلسی» در کیش

فروشنده خانه‌های رویایی در آلانیای ترکیه دستگیر شد + عکس

کلاهبرداری با وعده‌های رویایی

نیکوکار قلابی دستگیر شد

فردی که با سوء استفاده از مشخصات مالک یک کارت شناسایی سرقتی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان در مشهد می‌کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۷۹۰۶۶۶
نیکوکار قلابی دستگیر شد

سرهنگ حجت نیک مرام، فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی گزارش کلاهبرداری‌های سریالی از شهروندان در خیابان‌های اصلی شهر مشهد تیم‌های آگاهی فرماندهی انتظامی ثامن ماموریت یافتند پیگیری این موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: پلیس در این ماموریت ضربتی با بررسی سرنخ‌های موجود و انجام چهره نگاری متهم، این فرد کلاهبردار را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کرد.

متهم که ۴۸ سال دارد در ابتدا منکر هرگونه عمل خلافی بود اما او پس از مواجهه با پنج شاکی پرونده ناچار به بیان حقیقت شد و گفت: پس از سرقت مدارک شناسایی یک شهروند متوجه شدم او در امور خیریه فعال است. به همین خاطر با سوء استفاده از عنوان و مشخصات این فرد، خودم را به جای او جا زده و در خیابان‌های مناطق مختلف پس از شناسایی افراد ساده لوح به آن‌ها نزدیک می‌شدم و با معرفی خود به عنوان «فرد خیر» ادعا می‌کردم بودجه‌ای در اختیار دارم و می‌خواهم به زوج‌های جوان و قشرهای کم درآمد و مستضعفان وسایل زندگی و اسباب و اثاثیه هدیه بدهم.

متهم افزود: با این ترفند فهرستی از وسایل گران قیمت را در برگه‌ای صورتجلسه و پس از گرفتن نشانی منزل طعمه‌های خود مبلغی را به عنوان هزینه ارسال پستی این محموله به منزل مسکونیشان دریافت می‌کردم و متواری می‌شدم.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تاکنون متهم به ۵ فقره کلاهبرداری از شهروندان به مبلغ ۷۵ میلیون ریال اعتراف کرده است و تحقیقات پلیسی در این باره ادامه دارد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها