شرکت خودروسازی چینی «زوتای» یا به زبان اصلی چینی‌ها «زوتی» (Zotye) که از محصولات تولیدی آن در داخل کشور هم می‌توان به خودروی سدان Z300 یا آریو تولیدی سایپا اشاره کرد، چندی پیش از جدیدترین محصول خود در کلاس شاسی بلند با نام T600 پرده برداری کرد که به طور رسمی در نمایشگاه خودرویی شانگهای چین در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۷۸۲۹۸۳
چین با «زوتای» می آید + عکس

از نظر طراحی ظاهری T600، چینی‌ها ثابت کردند که می‌توانند خودرویی را با طراحی اختصاصی و بدون کپی برداری از دیگر محصولات بازارهای جهانی طراحی کنند و در مرحله تولید قرار دهد. از این‌ها گذشته، طراحی «T600» کاربران خود را کاملا راضی نگه می‌دارد، چراغ‌های زیبای کاملا LED دوقلو با پس زمینه مشکی و یک سپر استاندارد به همراه نوارهای کرومی حاشیه ورودی‌های روی آن که چهره‌ای خوب و جوان پسندانه را به ارمغان آورده است، اما رینگ و لاستیک‌های بیش از حد بزرگ روی محورها، ارتفاع خودرو را بیش از اندازه بالا برده و شبیه به خودروهای آفروی کرده که چندان با طراحی ظاهری همخوانی ندارد.

عقب خودرو هم بدون شک یکی از بهترین طراحی‌های کشیده شده به دست مهندسان چینی به شمار می‌رود که هر چشمی را وادار به تماشای آن می‌کند.

سپر بزرگ و عضلانی عقب با دو خروجی تیتانیومی اگزوز بر روی آن و چراغ‌های دوتکه LED عقب و همچنین یک اسپویلر بزرگ سقفی که نمای بی‌نظیری را از قسمت عقب خودرو به تصویر کشیده است. در داخل اتومبیل هم چینی‌ها دست از سر طراحی‌های نسبتا ساده با تجهیزات بی‌کیفیت برداشته و یک طراحی کاملا مدرنیته مطابق با خودروهای اروپایی به همراه جدیدترین تجهیزات و امکانات روز صنعت خودرو را ارائه کرده‌اند.

در قسمت مولد قدرت هم زوتای هنوز اطلاعاتی از T600 منتشر نکرده است و این اطلاعات را برای نمایشگاه شانگهای چین کنار گذاشته است.(خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها