جواد لاریجانی تصریح کرد: بسیاری از اصلاح‌طلبان پس از رحلت امام (ره) سکولار شدند زیرا به گفته خودشان علاقه آنها به امام (ره) علاقه کاریزما بود، اما علقه ما فقط شخصیت کاریزمای امام و رهبری نبوده بلکه براساس اعتقاد است.
کد خبر: ۷۷۷۹۵۵
جواد لاریجانی: بسیاری از اصلاح‌طلبان پس از رحلت امام (ره) سکولار شدند

به گزارش فارس، دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه که در اجلاس سراسری دبیران استان‌های حزب موتلفه اسلامی سخن می‌گفت با تاکید بر تعریف و شناخت اصولگرایی گفت: موضوع اصولگرایی نباید هیچ‌گاه فراموش شود و فقط با گفتن اصولگرا، اصولگرا نمی‌شویم بلکه مهم رفتار و عمل بر مبانی معیارهای اصولگرایی است.

دیدار سه‌جانبه در حاشیه اجلاس خبرگان

آیت‌الله موحدی‌کرمانی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با فارس، از انجام دیدار خود و آیت‌الله مصباح‌یزدی، رییس موسسه پژوهشی آموزشی امام خمینی(ره) و آیت‌ الله یزدی، رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه اجلاس خبرگان رهبری خبر داد.اجلاس خبرگان، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در تهران برگزار می‌شود.

معاون رییس‌جمهور به نیویورک رفت

معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده، برای شرکت در پنجاه و نهمین اجلاس کمیسیون مقام زن، دیروز عازم نیویورک شد.

به گزارش ایرنا، این اجلاس 10 روزه از فردا آغاز می‌شود و هیات ایرانی به ریاست شهیندخت مولاوردی در چهار روز نخست اجلاس حضور خواهد داشت.

با توجه به این‌که اجلاس کمیسیون مقام زن در بیستمین سالگرد اجلاس پکن برگزار می‌شود، به نام «پکن +20» نامگذاری شده است.

در این اجلاس دستاوردها و چالش‌های کشورهای مختلف براساس 12محور نگران‌کننده حوزه زنان مطرح شده در اجلاس پکن بررسی می‌شود.

دمپسی: نیروهای عراقی تحت حمایت ایران در حال پیروزی در تکریت هستند

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا با اشاره به نقش‌آفرینی ایران در تقویت توان رزمی نظامیان عراقی تاکید کرد، ترکیب نیروهای مردمی عراقی تحت حمایت ایران و سربازان ارتش عراق تقریبا در حال چیره شدن بر عناصر داعش در نبرد تکریت هستند.

به گزارش تسنیم و به نقل از گاردین، ژنرال مارتین دمپسی، گفت بر این باور است که عناصر داعش از تکریت به بیرون انداخته خواهند شد.

به‌ گفته رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا «مهم‌ترین چیز در مورد عملیات تکریت ابعاد نظامی آن نیست، بلکه پیامدهای آن است.»

وی گفت که جمعیت غالب اهل‌ سنت تکریت باید اجازه یابند به خانه‌های خود بازگردند و دولت مرکزی باید به‌ دنبال بازسازی و ارائه کمک‌های بشردوستانه باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها