مردم ایران در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز همزمان در شهرهای مختلف در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند که این حضور ارزشمند، با حاشیه​های جالبی نیز همراه بود.
کد خبر: ۷۶۹۵۹۲
حاشیه​هایی جالب از راهپیمایی 22 بهمن + عکس

عکسهای زیر که توسط خبرگزاریها مخابره شده، از حضور انبوه مردم اعم از عشایر بختیاری و قوم عرب در هوای غبارآلود اهواز و دیگر شهرهای خوزستان گرفته تا شرکت گسترده آنان در هوای بارانی تهران و برخی دیگر از شهرهای کشور را نشان می دهد.

علاوه بر آن، شاهد حضور همگان در این راهپیمایی باشکوه هستیم؛ از خردسالانی که با والدین به تظاهرات آمده اند تا بزرگسالان و مردان دنیادیده و نیز، نسل جوانی که با سلیقه ها و هنرنمایی های مختلف، به ایرانی بودن خود افتخار می کنند و بر تحقق شعارهای انقلاب تاکید دارند.

در کنار آنها، حتی می توان شهروندانی از دیگر کشورهای مختلف را یافت که تحت تاثیر انقلاب اسلامی و آرمانهای بلند آن در حمایت از محرومان و مستضعفان جهان، همچنان به این انقلاب می بالند و به پیشرفتهای آن چشم امید دارند.

همانطور که حضور آنان گواهی می دهد و در برخی پلاکاردها نیز قابل مشاهده است، آنها تاکید دارند: « ما انقلابی هستیم و انقلابی خواهیم ماند.»

درود بر این همه همت و غیرت، سلام بر این اقیانوس شرف و افتخار و سربلند باد ایران و ایرانی و انقلاب شکوهمند اسلامی آنان.

عکس​ها: فارس، ایرنا، تسنیم ، مهر و جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جوان انقلابی ایرانی
Netherlands
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
۰
۲
درود فراوان بر جمهوری اسلامی ایران ما تا آخرین قطره خون از آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهیم كرد و دشمنان هیچ غلطی نمی توانند انجام دهند و فقط از عصبانیت باید بمیرند .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها