این زن هر آنچه در کف داشت فدا کرد برای آن خالقی که ذره‌ای در دستگاهش گم نخواهد شد. جهاد، فؤاد، عماد و باز هم جهاد؛ چهار نگین درخشانی بودند که دل کندن از هر کدامشان جگر شیر می‌خواهد و کار هر مدعی عاشق خدا نیست.
کد خبر: ۷۶۳۶۹۸
آخرین دارایی این مادر که تقدیم به نصرالله شد

عاشقان وقتی می‌خواهند هدیه برای دل خواهشان بفرستند برایشان فرق نمی‌کند اندازه اش چقدر است. آنها هر آنچه دارایی با ارزش دارند نثار آستان جانان خود می‌کنند، شاید با این ابراز محبت دلشان قدری آرام بگیرد.

هدیه دادن به کسی که دوست می‌داری‌اش بیشتر از آنکه برای او خوشایند باشد برای خودت مسرت بخش است. ذوب می‌شوی در راه او و هیچ چیزی جز او نمی‌خواهی.

این زن هم هر آنچه در کف داشت فدا کرد برای آن خالقی که ذره ای در دستگاهش گم نخواهد شد. جهاد، فواد، عماد و باز هم جهاد؛ چهار نگین درخشانی بودند که دل کندن از هر کدامشان جگر شیر می‌خواهد. کار هر مدعی عاشق خدا نیست.

وقتی خبر شهادت جهاد مغنیه را به گوش مادر بزرگش رساندند سرش را بالا گرفت و گفت او را هم تقدیم سید حسن نصرالله کردم. همان سیدی که خودش معنی جوان دادن را چشیده است. همان سیدی که فخر عرب شده و برای شیعه ذخیره ایست ارزشمند. سید راه خدا را در پیش گرفته و این مادر فرزند دیگرش را برای یاری نصرالله فرستاد تا قربانی دیگری باشد در جهاد فی سبیل الله.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها