مراسم تشییع پیکر سردار شهید محمدعلی الله‌دادی، روز پنجشنبه با حضور سردار سرلشگر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در سیرجان برگزار شد.
کد خبر: ۷۶۲۶۹۲
سردار سلیمانی در تشییع شهید الله‌دادی

به گزارش فارس، مردم سیرجان با تجمع در حسینیه امام خمینی (ره) سپاه، پیکر این اُسوه مقاومت و جهادگر را تا مسجد جامع سیرجان تشییع کردند.

در این مراسم پیام سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت شهادت سردار الله‌دادی قرائت شد و پس از اقامه نماز، پیکر این شهید به زادگاهش، در شهر پاریز سیرجان منتقل شد و در میان بستگان و اهالی این منطقه آرام گرفت.

طفره رفتن سخنگوی وزارت خارجه آمریکا

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری در برابر اصرار خبرنگاران برای موضعگیری در قبال حمله اخیر رژیم صهیونیستی به بلندی‌های جولان و به شهادت رساندن فرمانده ایرانی و فرزند شهید مغنیه، از پاسخ صریح طفره رفت.

به گزارش فارس، جن ساکی، نه فقط حاضر به محکوم کردن چنین اقداماتی از سوی رژیم صهیونیستی نشد، بلکه تلاش کرد تا حزب‌الله لبنان را مقصر چنین حوادثی جلوه دهد.

جزئیات حکم رحیمی

دفتر سخنگوی قوه‌قضاییه میزان مجازات و جریمه نقدی محمدرضا رحیمی در پرونده رسیدگی‌شده در دادگاه کیفری استان تهران را که به تائید دیوان عالی کشور نیز رسیده است، پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

به گزارش تسنیم، محمدرضا رحیمی در کنار این مجازات و جریمه نقدی، به تحمل پنج سال و ۹۱ روز حبس و انفصال از خدمات دولتی نیز محکوم شده است. بر اساس رأی دیوان عالی کشور، انفصال رحیمی از خدمات دولتی، دائمی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها