فرمانده انتظامی ورزقان خبر داد:

دستگیری 8 قاچاقچی اشیاء عتیقه

فرمانده انتظامی ورزقان آذربایجان شرقی از دستگیری 8 نفر قاچاقچی عتیقه جات و کشف ادوات حفاری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۸۲۷۱
دستگیری 8 قاچاقچی اشیاء عتیقه

سرهنگ توحید فارسی گفت: برابر اعلام اهالی مبنی برحفاری غیرمجازدرروستاهای ورزقان وخاروانا، اکیپ گشت شهرستان حین گشت زنی درسطح شهرستان درخاروانا به یک دستگاه خودروی سواری آردی باچهار نفرسرنشین مشکوک و با رعایت کلیه جوانب شرعی و قانونی وحقوق شهروندی دستور ایست صادر و پس از متوقف نمودن خودرو اقدام به بررسی مدارک خودرو وسرنشینان نمودند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو تعداد یک بسته پلاستیکی خاک قدیمی، پنج تکه سفال قدیمی سخسی شبیه به زیر خاکی، یک عدد حلقه گرد توخالی به رنگ فیروزه ای ، یک عدد سکه قدیمی، لوازم حفاری و یک قبضه سلاح شکاری که به طرز ماهرانه ای در داخل صندوق عقب ماشین جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با تلاش ماموران در دو عملیات جداگانه دیگرهم 4 نفر حین حفاری در روستاهای ورزقان غافلگیر و دستگیر شدند که ازآنها وسایل حفاری و یکدستگاه فلزیاب و متعلقات مربوطه و یک دستگاه آمپلی فایر1600واتی ویک دستگاه بلندگو کشف وضبط گردید.

سرهنگ فارسی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه اقلام توقیفی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند ازشهروندان درخواست کرد در صورت اطلاع از فعالیت های اینگونه افراد سریعا موضوع را با پلیس در میان بگذارند.(دفاع پرس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها