مرد اخاذ دستگیر شد

کلاهبرداری با «کارت سلامت»

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک شرق استان تهران از دستگیری فردی که تحت عنوان مأموران دولتی با تماس تلفنی و حضور در درب منازل اقدام به اخاذی می‌کرد، خبر داد.
کد خبر: ۷۵۲۹۰۶
کلاهبرداری با «کارت سلامت»

سرهنگ علی قرائی، فرمانده انتظامی شهرستان قرچک شرق استان تهران گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر یک مورد جعل عنوان در منطقه مهاجر نشین فردیس قرچک و با توجه به اهمیت آن سریعا موضوع در دستورکار پلیس اطلاعات قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس اطلاعات با هماهنگی مقام قضایی و همکاری مردم موفق شدند فردی را که پس از چند بار تماس تلفنی تحت عنوان بازرسی کل کشور قصد اخذ مبالغی به عنوان کارت سلامت را داشت در محل قشلاق فردیس شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ قرائی گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی مقدماتی خود را پیک موتوری عنوان داشت و گفت در قبال هرکارت 129 هزار تومان و بابت پیک موتوری 16 هزار تومان اخذ می‌کند که در بازرسی از وی تعداد ۷ عدد کارت سلامت دیگر کشف شد.

این مقام مسئول انتظامی افزود: متهم دستگیر شده با پرونده متشکله و موارد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب قرچک گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان قرجک در پایان از مردم خواست ضمن هوشیاری در برخورد با پیشنهاد‌های مشابه هرگونه موارد مشکوک را بدون فوت وقت با نیروی انتظامی در میان بگذارند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها